تفکر جدایی بسیج از مسجد، آمریکایی است

[ad_1]

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه بسیج فرزند مسجد است، گفت: هر تفکری که بدنبال جدایی بسیج از مسجد باشد تفکری آمریکایی است.

سردار علی ملک شاهکوهی امروز چهارشنبه سوم آذرماه در مراسم “نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان گرگان” که به مناسبت هفته بسیج در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز در سراسر کشور به صورت همزمان تجمع و اقتدار بسیجیان را شاهد هستیم؛ حضور عظیم شما برای من باعث افتخار است.

وی افزود: امام در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ بسیج را تشکیل داد و عملا سرنوشت کشور را به دست جوانان سپرد. اکثر این جمع، برادران و خواهرانی هستند که امام و دفاع مقدس را ندیده اند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان، ایمان، اعتقاد و از خودگذشتگی رزمنده های بسیجی را عامل اصلی موفقیت در جنگ تحمیلی دانست و بیان کرد: ۸ ماه بعد از تشکیل بسیج مورد حمله عراق قرار گرفتیم و بخشی های عظیمی از سرزمین ما اشغال شد و به خاطر ایمان، اعتقاد و از خودگذشتگی رزمنده های بسیجی بود که در جنگ پیروز شده و به این اقتدار و قدرت دست یافته ایم.

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه با تصرف نفتکش توسط نیروی دریایی سپاه صدایی از آمریکا درنیامد، تصریح کرد: دشمن به شدت ضعیف شده و خودشان به این امر اقرار می کنند اما باید مراقب باشیم زیرا دشمن همچنان فعال است.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ، جنگ رسانه ای و جنگ فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: کسانی در فضای مجازی دست به قلم دارند باید جلوتر از دشمن حرکت کنند.

خواندن
رحمانی: برای اصلاح قانون استفاده از سلاح تلاش می‌کنیم
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: در عرصه های علمی، فرهنگی، پزشکی، رزمی، هنری، محرومیت زدایی و علی الخصوص رزمایش کمک مومنانه، بسیج خدمات گسترده ای انجام داده است؛

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *