اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به ایلام در حوزه نفت و گاز تخصیص یابد

[ad_1]

ایسنا/ایلام استاندار ایلام در دیدار با وزیر نفت پیگیر مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان شد.

 دکتر «حسن بهرام‌نیا» در دیدار با مهندس اوجی ،ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت‌های مهم حوزه نفت و گاز استان خواستار توجه ویژه دولت سیزدهم به این مهم شد و اظهار کرد:  اولین نکته مهم در این زمینه اصلاح سند آمایش ملی در حوزه انرژی و پرداختن به نام ایلام بعنوان استانی که دارای رتبه دوم و سوم منابع عظیم گاز و نفت کشور است.

وی در ادامه به زیرساخت های مهم حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان به درستی بر این حوزه تاکید شده است و در این راستا اعتبار ویژه ای بالغ بر ۴.۴۵ میلیارد دلار بصورت ارزی اختصاص داده شده  که در این راستا نیازمند اهتمام جدی دولت محترم در تخصیص اعتبارات مذکور هستیم.

نماینده عالی دولت در استان، ایلام را قطب صنعت پتروشیمی در غرب کشور عنوان کرد و گفت: این ظرفیت بایست توسعه یابد و اصرار ما هم در محور قرار گرفتن حوزه انرژی در سند آمایش سرزمینی استان به همین منظور است.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: امیدوارم با نگاه جدید دولت سیزدهم و با محور قرار گرفتن ظرفیت های مهم به زودی شاهد روند توسعه استان در زمینه های مختلف باشیم.

 در پایان این دیدار مهندس اوجی وزیر نفت ضمن تقدیر از دغدغه ها و پیگیری های خوب استاندار ایلام در حوزه انرژی، نسب به درخواست ها و مطالبات مطرح شده قول مساعد داد.

انتهای پیام

خواندن
چگونه بیاموزید برای شروع پودر بند کشی آجر نما چیست؟ آموزش کامل و جامع بندکشی آجر
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *