پیروزی ذوب‌آهن در دیدار معوقه لیگ بسکتبال/ کاظمی و زنگنه دبل‌دبل کردند

[ad_1]

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر، با درخشش کاظمی و زنگنه برابر حریف خود به پیروزی دست یافت.

به گزارش ایسنا، عصر امروز (جمعه) ۱۷ دی ۱۴۰۰، یک دیدار معوقه از هفته نهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران برگزار شد که در پایان، تیم ذوب‌آهن اصفهان برابر حریف خود مس کرمان به برتری دست یافت.

در این دیدار که از گروه الف مسابقات برگزار شد، ذوبی‌ها شروع خوبی نداشتند و کوارتر نخست را ۲۳-۱۷ به حریف کرمانی خود واگذار کردند. در ادامه اما شاگردان کوهستان عملکرد خوبی را داشته و با برتری ۱۶-۲۸ در کوارتر دوم، ۳۹ – ۴۵ پیروز نیمه نخست شدند تا برنده به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم نیز شاگردان محمدرضا اسلامی نتوانستند مقابل حریف خود قد علم کنند و با قبول شکست ۱۶-۱۸ و ۱۳-۱۵ در کوارتر های سوم و چهارم، در مجموع نتیجه را ۶۸ – ۷۸ به حریف اصفهانی خود واگذار کردند.

در انتهای این بازی، آرمان زنگنه ملی‌پوش و فوروارد قدرتی تیم ذوب‌آهن با کسب ۱۵ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۵ پاس گل ضمن ثبت دبل دبل، با تأثیرگذاری ۳۲ ستاره زمین شد. 

ارسلان کاظمی دیگر ستاره ملی‌پوش ذوب‌آهن هم موفق شد با کسب ۱۴ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۲ پاس گل همانند زنگنه دبل دبل کند و با تأثیرگذاری ۲۷، دیگر ستاره زمین و تیم خود شود.

امتیاز آورترین بازیکن این دیدار اما «ویلیامز» گارد آمریکایی تیم مس کرمان بود. او در این بازی ۱۸ امتیاز را به دست آورد. تاثیر گذارترین بازیکن مس نیز سیامک ترابی‌خواه بود که تأثیرگذاری ۲۰ را در ترکیب تیمش به ثبت رساند.

خواندن
جهاد تبیین، ملت را در جنگ شناختی و سایبری پیروز می کند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *