تأکید معاون اول رییس جمهور بر اعمال محدودیت‌ها مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا

[ad_1]

ظهر امروز (چهارشنبه) جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی کرونا به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد که در آن بر اجرای دقیق آخرین مجوزهای ستاد ملی کرونا برای مقابله با ضلع جدید تاکید شد. Omicron.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد محبر در این دیدار که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و رهبری اسلامی و آموزش و پرورش و رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد، گفت: : و با جدیت و فوریت همه جانبه در سراسر کشور با سویه جدید Omicron مقابله کنید.

وی از وزارتخانه‌های کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست مجازی با استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی خواست تا بر اساس مصوبات ستاد کل کشور و با همکاری همه دستگاه‌های ذیربط در خصوص نحوه اعمال محدودیت‌ها به توافق برسند. بخش ها و اطلاعات دقیق به طوری که مردم گونه جدیدی از بیماری را منتشر نکنند.

در این جلسه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به میزان بالای انتقال و شیوع سویه جدید امیکرون، گزارشی از آخرین آمار بیماران سرپایی، بستری و فوتی و همچنین لکه‌گرفتگی عروق کرونر ارائه کرد. تزریق واکسن در هفته های اخیر

اعضای این جلسه همچنین تاکید کردند که با توجه به قابلیت انتقال بالا و ماندگاری طولانی‌تر این سویه جدید بیماری عروق کرونر در محیط، مکان‌ها و سطوح برای افراد جامعه ضروری است تا توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را همراه با تزریق رعایت کنند. سومین دوز واکسن برای کمک به همکاری و حمایت لازم از دولت به ویژه پرسنل پزشکی و نظام بهداشتی برای مبارزه با سویه omcron.

خواندن
استقبال حماس از تعلیق عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه آفریقا
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

در ادامه این جلسه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از آخرین نظرسنجی مرکز سنجش افکار عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اتخاذ روش ها و محدودیت های جدید در تاج و تخت ارائه کرد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه پیشنهادات لازم در ستاد ملی کرونا در خصوص نحوه جلوگیری از شیوع سویه Omicron و همچنین حمایت های لازم از کادر درمانی کشور از این طرح جمع آوری شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *