اختصاص اعتباراتی به بنیاد شهید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

[ad_1]

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس گفت: اعتباراتی برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به صندوق شهدا و امور ایثارگران اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، رحیم زارع در تشریح آخرین اظهارات کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401، گفت: بر اساس بند (66) قانون جامع شایستگی ایثارگران، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مجاز به دریافت شهریه نیستند. به عدم پرداخت شهریه از معاینه یا اعطای مدرک به افراد موضوع این ماده خودداری کنید.

زارع ادامه داد: علاوه بر توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادغام مدیریت در ترویج و گسترش مفهوم ایثار، جهاد، مقاومت و شهادت به عنوان شیوه زندگی تجملی و مشارکت نهادها در این امر جدی همه دستگاهها به استثنای رؤسای (1) و (6) موظف بودند به ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران بر اساس دستورالعمل اجرایی که توسط شورای عالی تهیه و ابلاغ می شود. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت. 30 درصد از اعتبارات این بخش به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به صندوق شهدا و امور ایثارگران اختصاص دارد.

نماینده کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 بیان کرد: خزانه داری کل کشور مکلف شد بر اساس بند (23) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب اسفندماه نسبت به محاسبه سهم شهرداری ها و دهیاری های کشور اقدام کند. در تاریخ 29/1389 وزارت کشور با اصلاحات و الحاقات بعدی وجوهی را به حساب خزانه داری کل کشور درج می کند و وزارت کشور موظف است عوارض هر استان را بین شهرداری ها و دهیاری های همان استان تقسیم کند. استان بر اساس شاخص جمعیت و حساب های آنها تا 15 ماه بعد.

خواندن
نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان امروز اعلام می شود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *