موشک‌های ما خواب راحت را از چشم دشمنان ربوده است

[ad_1]

ایسنا/ زنجان جانشین سازمان مستضعفین گفت: امروز موشک های ما خواب راحت را از دشمنان اسلام سلب کرده است.

سردار سید قاسم قریشی شب گذشته (14 بهمن) در یادواره شهید دکتر حسن تهرانی رهبر و شهدای توان موشکی حسینیه اعظم زنجان اظهار داشت: استان زنجان به فرزندان غیور خود در پیروزی های انقلاب افتخار می کند. انقلاب اسلامی از جمله پیروزی انقلاب اسلامی بر طاغوت ها، به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس، در برابر مزدوران منافق حضوری قدرتمند داشت.

وی یادآور شد: مردم زنجان باید به خود ببالند که در نیم قرن اخیر انقلاب نقش موثری داشتند حرم حضرت زینب (سلام الله علیها).

سردار قریشی با بیان اینکه موشک های امروز ما متعلق به جهان اسلام و مستضعفین خواب راحت را از دشمنان اسلام گرفته است، گفت: نه تنها در حفظ حریم مقدس، بلکه برای این مهم. روزی که به عنوان دست قدرتمند ملت ما چشم همه دشمنان را کور کرده و نه تنها اجازه تهاجم به کشورمان را داده است، بلکه در حمایت از مردم مظلوم یمن و فلسطین نیز به خوبی ایفای نقش کرده است.

این مسئول با بیان اینکه دانش و توانایی بالای ابتکار و خلاقیت شهید طهرانی مقدم باعث افتخار وی شد که به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) عشق می ورزید: مبارزه او یک عارف به تمام معنا بود. .

سردار قریشی تاکید کرد: برگزاری این مراسم به پاس گرامیداشت شهدای عزیزی که آسایش و خوشی های دنیوی خود را نثار کردند تا ایران و ایرانی در امان باشد و غبار غم بر چهره زنان و کودکان پاک ایرانی و دستان ایرانی ننشیند. دشمنان.» کشور ما را کاهش دهید.

خواندن
درباره ی دستگاه لیبل حرارتی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

موشک های ما خواب آرام را از دشمنان سلب کرد

این مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفتند: یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با تشریح آنچه که مقام معظم رهبری در دیدار با برگزارکنندگان این مراسم فرمودند «شما واسطه معنوی و الهی مردم هستید»، ادامه داد: انقلاب کنید و بر پاسداشت این دستاوردها تاکید کنید.

سردار قریشی با بیان اینکه امروز با وجود همه سنگ اندازی های دشمنان به پنجمین دهه مبارک انقلاب نزدیک می شویم، افزود: این انقلاب دستاوردهای بسیاری دارد که باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای مردم تبیین شود. میدان جهاد».

وی با اشاره به رنجش آمریکا از کشورمان، تاکید کرد: باید بررسی کنیم و ببینیم دشمنی آمریکا با نظام و انقلاب اسلامی دائمی است یا موقتی.

این مقام مسئول در خصوص این موضوع که مناقشه انقلاب اسلامی ایران و آمریکا یک معضل مستمر است، گفت: یکی از دلایل آن این است که آمریکا روحیه مسلط دارد که از سوی دیگر تاریخ نیز این را ثابت می کند. . روح و ماهیت انقلاب». بر اساس اسلام ناب محمدی و عاشورای حسینی بر مبارزه با ظلم و ظلم و استبداد تاکید دارد.

موشک های ما خواب آرام را از دشمنان سلب کرد

سردار قریشی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نزدیک به نیم قرن در مقابل استکبار جهانی ایستادگی و شکست داده است، افزود: موفقیت های کشورمان پس از انقلاب اسلامی، نظام اسلامی ما را الگوی تمام دنیا کرده است.

او گفت: «آمریکا و مقامات اصلی کشور هفته‌ها است که با ایران مذاکره می‌کنند، اما نمی‌توانند یک کلمه به آنها دیکته کنند.»

خواندن
اختصاص ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغال مددجویان
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

این مقام مسئول با بیان اینکه کشور ما در زمینه نظامی که پهلوی ها آن را افتخار خود می دانند به آمریکا وابسته بود به طوری که ارتش را شصت هزار مستشار آمریکایی هدایت می کردند، گفت: امروز کشور ما به برکت انقلاب در عرصه های مختلف نظامی قرار دارد. از” از ساخت موشک تا ساخت پهپاد. می تواند خیلی چیزها را بگوید.

وی با بیان اینکه در زمینه زیرساخت ها کشور ما در حال حاضر جزو اولین کشورهای دنیاست در حالی که قبل از انقلاب حتی نمی توانستیم سنگر بسازیم، خاطرنشان کرد: در حوزه پزشکی کشور ما به پزشک و پرستار نیاز دارد. از بنگلادش و پاکستان است اما امروز به برکت انقلاب اسلامی 97 درصد داروهای مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود.

موشک های ما خواب آرام را از دشمنان سلب کرد

موشک های ما خواب آرام را از دشمنان سلب کرد

موشک های ما خواب آرام را از دشمنان سلب کرد

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *