بدحجابی در النگدره زیبنده شهر دارالمؤمنین نیست/ این افراد نماینده مردم ولایی گرگان نیستند

[ad_1]

ایسنا/ گلستان فرمانده سپاه ناحیه گرگان به مشکل بدحجابی در النگدر گرگان واکنش نشان داد و گفت: این افراد نماینده مردم استان گرگان نیستند.

سرهنگ وحید فخرالدین امشب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به حضور افراد متعرض در النگدر گرگان گفت: وجود چنین مشکلاتی زینت شهر گرگان نیست و این افراد تجسم خیر، ولایی و همیشه نیست. روی صحنه گرگان.»

وی افزود: متأسفانه تعدادی از معدود و البته هنجارشکنان که پایبند به ارزش ها نیستند با لباس نامناسب به این مکان می آیند و بسیاری از خانواده های معظم شهدا و معتکفین از این موضوع دلخور شدند و آخرین زمانی که مرجع عالیقدر شیعه آیت الله علوی گرگانی به ما هشدار دادند که این مکان استراحت را برنامه ریزی کنیم.

فرمانده سپاه گرگان گفت: در این راستا اقدامات خوبی انجام شد و جلساتی در سطح شهرستان برگزار شد. بیش از 21 آژانس در خصوص حجاب برنامه و تکلیف دارند که اگر همه دستگاه های متولی این موضوع به درستی کار خود را انجام دهند، مشکل بدحجابی در النغدره حل می شود.

وی خاطرنشان کرد: جاهایی مانند النگدره و ناهرهوران همه گرگان نیستند، گرگان همان چیزی است که در خیابان ها می بینیم و مردم این شهر بسیار وفادار و انقلابی هستند که در صلح و صفا در کنار هم زندگی می کنند، اما برخی کم هستند. مردم و تعداد کمی هنجار را نقض می کنند، که امیدوارم به زودی با اقدامات بعدی حل شود.

من باید بگویم؛ دشمن در تهاجم فرهنگی بیشترین عفاف و حجاب را مورد هدف قرار داده است و به نظر می رسد قانون عفاف و حجاب باید به عنوان یک الزام اجتماعی در اقشار مختلف جامعه اجرا شود.

خواندن
دولت حاضر شبانه روز به دنبال حل مشکلات مردم است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

با وجود اینکه بیش از 21 دستگاه متولی عفاف و حجاب هستند اما به نظر می رسد اقدامات این دستگاه های فرهنگی راه حل مشکل بدحجابی نیست و مسئولان این دستگاه ها باید در این زمینه نقش پررنگی داشته باشند و به جای آن در کارهای سطحی باید اقدامات رادیکال و موثر را در دستور کار قرار دهند، اقداماتی برای ریشه کن کردن ابتذال و فحاشی فرهنگی در جامعه.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *