القاصی‌مهر: میز مسئولیت، متعلق به شهداست و ما امانت‌دار آنان هستیم

[ad_1]

رئیس قاضی استان تهران در دیدار با خانواده شهیدان اسدالله و رحمت الله بهرامی با بیان اینکه بی شک ما مسئول خون شهدا هستیم، گفت: خداوند متعال و شهدا جواب دهند.

به گزارش ایسنا، در آستانه سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی که به نام انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت نامگذاری شد و به احترام خانواده معظم شهدا و دفاع از ایثار و فداکاری شهادت سرور و سالار شهیدان علی القاسمهر رئیس کل دادگستری استان تهران با همراهی جمعی از سران و مسئولان قوه قضائیه و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران. ادای احترام کرد.

القاسمهر در دیدار با خانواده این دو شهید ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: بیایید تا از محضر خانواده معظم این شهدا لذت ببریم و به دیدار پدر و مادر گرانقدر شهید برویم. این شهدای عزیز

رئیس کل دادگستری استان تهران ایام الله دهه مبارک فجر را یادآور ایام ورود غرور آفرین حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و در پی آن محو ظلم و ستم در این کشور و اعاده آبادانی خواند. عدل و انصاف در این سرزمین فرمودند: امام بزرگوار ما انقلاب را انفجار نور می دانستند. یعنی با آغاز این نهضت و حکومت، ظلم، ظلم و ستم از این مرز و بوم ریشه کن شد و در مقابل، مردمی مخلص و خدادوست به حکومت رسیدند و دین را زنده کردند و شریعت اسلام را در این کشور گسترش دادند. .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مهمترین و بزرگ ترین واقعه تاریخ قرن بود و با همه انقلاب های تاریخ و ادوار گذشته متفاوت بود، گفت: امام خمینی (ره) در این نهضت و انقلاب تمام وجود خود را وقف کردند. دین و مردم و جایی برای خود نیست و در مرتبه به دین اعتقاد نداشت و همه چیز را می دید و در عین حال مردم را مالک و مالک همه چیز می دانست.

خواندن
نماینده ولی فقیه در سپاه: تمسک به قرآن بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

قاسمهر با بیان اینکه امام خمینی (ره) ملت ایران و دین مبین اسلام را زنده کرد، گفت: برای احیای دین مبین اسلام، مخلص ترین جوانان و بهترین مردم روی زمین را تقدیم کرده ایم. کسانی که جان خود را از روی اخلاص نثار کردند، تنها با ایمان قوی و توکل به امام (ره) و اطاعت محض از او و با ایمان قوی به خداوند متعال.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه تاکید کرد: آزادی و نعمت هایی که امروز مردم ما دارند حاصل جانفشانی و خون ریزی جوانانی است که بدون توجه به دنیا وارد میدان جهاد شدند و به جماعت خدا پیوستند.

وی ادامه داد: در این زمینه مسئولیت ما بسیار سنگین است. چرا که ما به عنوان حافظان خون شهدا مسئول تمام مشکلات و معضلاتی هستیم که امروز در جامعه وجود دارد و باید در روز قیامت به درگاه خداوند متعال و شهدا پاسخگو باشیم.

القاسمهر تصریح کرد: اگر امروز انحرافی در مسیر زندگی وجود دارد و اگر این بخشی از مشکلات پیش روی افراد و اقشار جامعه است، دلیل اصلی آن فاصله گرفتن از راه شهدایی است که خون خود را اهدا کردند. و اگر امروز در بخش اقتصادی مشکلاتی وجود دارد، ما درگیر زندگی فرهنگی و اجتماعی هستیم و برخی از جوانان دچار مشکل شده اند، دلیل اصلی آن فاصله گرفتن از شهدا، شیوه زندگی و اهداف آنهاست.

رئیس قاضی استان تهران راه رهایی از برخی معضلات جامعه را در گرو بازگشت به سبک زندگی، سیره و روش شهدا دانست و بیان کرد: و محوریت حرکت شهدا چه بود؟ و از خودگذشتگی آنان زنده نگه داشتن دین مبین اسلام و ترویج احکام و معارف دینی در جامعه و عملی ساختن معارف امام (ره) و ارزش های انقلاب بود.

خواندن
ویدئو / آماده‌باش بیمارستان‌ها و اُمیکرونی که جدی گرفته نشد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی با بیان اینکه قطار انقلاب اسلامی در این مسیر می تواند با چالش ها و مشکلاتی روبرو شود، افزود: با رهبری مقام معظم رهبری همه اینها حل می شود و با حاکمیت ولایت و با اقتدار و قدرت از این ریل خارج خواهیم شد. “

القاسمهر با بیان اینکه بسیاری از شهدای عزیز با وجود جوانی با خون خود عزت، آزادی و استقلال این مرز و بوم را بیمه کردند، گفت: بی شک ما در قبال خون شهدا و سفره مسئولیتی که متعلق به آن است مسئولیم. به شهدا و ما امانتدارانش. ما این مسئولیت را در برابر شهدا تحمل می کنیم و باید تحمل کنیم.

رئیس کل دادگستری استان تهران توفیق در انجام وظایف و تکالیف را در گرو دعای خیر خانواده های معظم شهدا دانست و اذعان داشت: این دعاهای خیر قطعا در پیشگاه خداوند متعال شنیده می شود و می تواند ما را از انحراف حفظ و تجلیل کند. و اشتباهات به آرامی

القاصی مهر: وی حضور همکاران خانواده شهدا در مجتمع قضایی استان تهران را پایتخت عنوان کرد و گفت: این افراد نقطه قوت خوب مجموعه و افتخاری برای دستگاه قضایی هستند.

وی در پایان با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران گفت: این دو شهید گرانقدر خدای متعال را به بهترین نحو ملاقات کرده اند و بی شک این عزیزان ناظر امور ما هستند. پس باید سعی کنیم بهترین پاسدار خون این عزیزان باشیم تا در روز قیامت شرمنده آنها و امام خمینی (ره) نباشیم.

گفتنی است، مسعود ستایشی، معاون کل دادگستری استان تهران، غلامرضا مهدوی، معاون رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت حل اختلاف استان تهران، رضا صابری، مشاور امور ایثارگران، حسین ورمزیار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و خجت الاسلام نظری، مدیر کل دادگستری استان تهران رئیس کل دادگستری اونی استان تهران را در دیدار با خانواده شهدای بهرامی که در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، همراهی کرد.

خواندن
وکلای ارث و املاک
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

غفوری مدیرکل بنیاد شهید استان تهران که در این دیدار حضور داشت به نقل از مقام معظم رهبری گفت: ایشان در دیدار مسئولان با مقام معظم رهبری شهادت را اوج کمال انسانی دانستند و همه مسئولان را متعهد دانستند. برای رسیدن به آن قله.» نسل جدید را نشان دهید.

غفور گفت: پدر و مادر شهدا از خود گذشتگی کردند و هر کاری که لازم بود انجام دادند و اکنون وظیفه ماست که راه های رسیدن به این قله را به جامعه و جوانان نشان دهیم که این عزیزان در این راه موفق شدند.

پدر شهیدان رحمت الله و اسدالله بهرامی با بیان خاطراتی از فرزندان شهید خود گفت: ما از انقلاب هیچ توقعی و خواسته ای برای از دست دادن فرزندان خود نداریم و جوانان ما برای رضای خداوند متعال به شهادت رسیدند.

پدر افتخاری شهید بهرامی گفت: پیرزنی که نان پختن را در زمان جنگ بلد بود و به جبهه های حق علیه باطل نان می فرستاد، او هم زحمت کشید و امیدی به از دست دادن فرزندان خود نداریم. جلو و ما هم خدای نکرده که خدای متعال به ما رحم کرد و راضی شد.

شایان ذکر است بیش از 30 عنوان برنامه در ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در سال 1400 پیش بینی شده بود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *