حتی آمریکا در مقابل تحریم‌های اقتصادی علیه ایران دوام نمی‌آورد

[ad_1]

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: تحریم های اقتصادی یک طرح قدرتمند جهانی بود که هیچ کشوری و حتی آمریکا نمی تواند در برابر این تحریم ها مقاومت کند اما تدابیر و درایت رهبر معظم انقلاب و صبر ملت است. و مبارزه اقتصادی آنها به تدریج از پیامدهای خطرناک این توطئه جهانی کاسته شد.» خنثی شد و امروز بر خطرات تحریم ها غلبه کرده ایم.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره یادواره ۳۷۳ شهید گلپایگان و شصتمین سالگرد شهادت آیت الله صدو گلپایگانی، گفت: گلپایگانی و آیت الله صافی گلپایگانی به عنوان یکی از شهدای مدافع حرم در گلپایگانی به شهادت رسیدند. و همچنین بسیاری از علما و یاران امام و مقام معظم رهبری.

وی با بیان اینکه گلپایگان شهر مردم متدین، متدین و ولایی است، گفت: در کنار علمای بزرگ، اندیشمندان، دانشمندان، اساتید برجسته، نخبگان فرزانه و معلمانی که به ما ادب، اخلاق، معرفت، ایمان، نماز و … می آموزند. آموخته اند و همه آنها بر گردن ما هستند.

سرلشکر سلامی با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس و نقش آفرینی رزمندگان گلپایگانی گفت: من در این شهر و در میان شما بزرگ شده ام و خاطرات بسیاری از دوران دفاع مقدس با همرزمانمان از این خطه دارم. این شهر و مردمش به ما افتخار می کنند.» به این مردم بزرگ و غیور درود می فرستم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه دهه فجر انقلاب به اندازه رسالت اصلی اسلام نقطه‌ای بود، گفت: این بار خورشید اسلام از افق طلوع کرده است. ایران. دین عدل و پیام آن مبارزه با ظلم، استکبار، استکبار و غرور است، مانند آغاز اسلام در برابر اسلام، اما صبر مسلمانان به حدی بود که اسلام توانست در مدت کوتاهی بخشهایی از کره زمین را تحت کنترل خود درآورد. زمان.

وی افزود: خورشید اسلام زمانی بر این کره خاکی طلوع کرد که 40 هزار مستشار توسط آمریکایی ها سرنوشت این ملت را طراحی کردند و زمانی بود که ایران بزرگ با همه عظمتش به تدریج تبدیل به کشوری جدا از پنجاه ایالت آمریکا شد. به خاطر خیانت پادشاهان وابسته».

سرلشکر سلامی گفت: ثروت مادی ما غارت شد و از آن اسلحه ساخته شد و سلاح به ما چندین برابر گرانتر فروخته شد تا ما به عنوان ژاندارم های منطقه از منافع حیاتی آمریکا محافظت کنیم و این زنجیره تا پایان سال جاری ادامه داشت. امام قیام کرد و امامت شد. او در این زمین درخشید تا استقلال و آزادی و اسلام و کرامت انسانی به این مردم بازگردد و این مردم جایگاه و منزلت خود را پیدا کنند.

خواندن
چگونه یک مفهوم دستگاه ریوتینگ در پرچ ورق فلزی چیست؟ را به زمین بزنیم
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان با وجود اختلاف و دشمنی علیه کشور ما متحد شدند.

سرلشکر سلامی گفت: نظام سلطه ای که در دست دیکتاتوری بود نمی توانست بپذیرد که ایران بزرگ بر صفحه قدرت جهانی ظاهر شود و می خواهد به استقلال، اسلام و آزادی دست یابد، زیرا دشمنان این الگو را می دانستند. و این الگو اگر تمام جغرافیای سلطه استکبار تکرار شود. آنچه امروز پس از 43 سال در بخش مهمی از جهان اسلام رخ داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سختی‌های زیادی را تجربه کرده‌ایم، گفت: سازندگان اصلی کشور کسانی هستند که با دشمن مخالف هستند و تاریخ اسلام با شمشیر مجاهدان آموخته شده است. بنابراین هیچ راهی برای قوی شدن وجود ندارد زیرا دشمن سعی دارد ایران را در عرصه های مختلف به جنگ بکشاند.

وی با بیان اینکه توطئه دشمن یک نقشه همه جانبه بوده و همچنان ادامه دارد، افزود: دشمنان در صدد سربلندی ملت ایران هستند نه اینکه قیام کنند و اساساً بر اساس منطق دشمنان مسلمین باید وجود داشته باشد. یک نسل عقب مانده از جامعه بین المللی باشد. آنها نمی کنند و به نظر آنها چنین ملتی باید ارزش های فرهنگی خود را بپذیرد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد مسلمانان طبق الگوی اقتصادی او زندگی کنند و به هر میزان که می‌خواهند در رشد علمی پیشروی کنند و تشکیلات نظامی آنها مطابق با سیاست‌های کلان قدرت‌های بزرگ طراحی شده است.

سردار سلامی در تشریح علت مخالفت دشمنان با ایران اسلامی گفت: دشمنان به دلیل سیطره اقتصادی، شرایط سیاسی، بازار مصرف و جذابیت اقتصادی جهان اسلام قدرتمند شده اند و اکنون نمی خواهند. برای از دست دادن این تسلط، پس باید آنقدر قوی شویم.”

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی در اهواز، دزفول، اندیمشک و مناطق دیگر در غرب، جنوب و مرکز کشور خمپاره دشمن را بمباران کرد و خرج نکرد، سپس این سرزمین. سرنوشت کشورهایی که وضعیتشان را می بینیم پیدا می کرد.

خواندن
قیمت میلگرد فولاد صنعت زمانی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی با بیان اینکه ایران 43 سال است در برابر فشار حداکثری آمریکایی ها و متحدان عرب و اروپایی آنها ایستادگی کرده است، افزود: امروز دشمنان به قدرت جمهوری اسلامی در منطقه پی برده اند و در حال عقب نشینی هستند. ولایت و هنر امامت قرار بود در 43 سال نیروی دشمن را بمکد و امپراتوری بزرگ آمریکا را شکست دهد.

سردار سلامی گفت: تحریم های اقتصادی یک طرح قدرتمند جهانی بوده است و به جرأت می گویم هیچ کشوری و حتی آمریکا نمی تواند در مقابل این نوع تحریم ها مقاومت کند اما تدابیر و درایت رهبر معظم انقلاب و صبر ملت است. و مبارزات اقتصادی آنها به تدریج منجر به عواقب خطرناکی می شود.” ما جلوی یک توطئه جهانی را گرفتیم و امروز بر خطرات تحریم‌ها غلبه کرده‌ایم و تأثیر آن را کاهش داده‌ایم، اما برخی مشکلات همچنان پابرجاست، اما بر گردن سخت آنها غلبه کرده‌ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان چند روز پیش اعلام کردند که در سیاست فشار حداکثری شکست خورده ایم و این چیزی جز اراده و پیروزی الهی نیست.

وی افزود: دشمن در عرصه های مختلف به دنبال ترسیم تصویری از ایران بوده که دوست دارد و می گوید ایرانی ها فلج شده اند، با نظام مخالفند، کوچک می شوند و نمی توانند ادامه دهند، اما به مرور زمان و فعلا همه از ابزار استفاده می کنند. تهاجم برای تحقیر جوانان و کودکان این کشور.

سردار سلامی با ذکر مصادیق اقتدار ایران اسلامی گفت: شما گاهی مظاهر شکوه دوران جوانی خود را دیده اید. دیدی که جوانان این کشور مثل نبردشان برای کشتی نفتی دشمن را تحقیر کردند یا تفنگداران دریایی که با ورود به آب های کشورمان بدون هیچ مقاومتی تسلیم نیروهای ما شدند. اینها نمونه هایی از قدرت و غیرت فرزندان این زمین است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای نظام در مبارزه با بیماری عروق کرونر گفت: دشمنان به دنبال تنش برای ایران در موضوع تاج گذاری بودند، اما امروز شاهد هستیم که آنها در آستانه قله قربانیان تاج گذاری هستند و ایران اسلامی با سربلندی همه مردم را واکسینه می کند و واکسن تولید می کند، از هر جور که شد، پس هر جا به خودکفایی رسیدیم درهای تحریم بسته شد.

خواندن
یخچال پرده هوا دیکتاش کومبی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی با بیان نمونه هایی از اقتدار و اقتدار جمهوری اسلامی گفت: امروز نظام منسجم است و جوانان این مملکت می توانند کشتی را در فاصله کیلومترها دورتر در دریا با دقت بالا بزنند. آنقدر موشک زیاد است که دشمن به شدت از او می ترسد. و چرخه های ساخت و ساز در حال انجام است و نزدیک به 400 پروژه بزرگ ملی تنها در قرارگاه خاتم الانبیا در حال اجراست که هیچ کدام تعطیل نشده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه مردم ایران از تاریخ اولیه اسلام درس گرفته اند که اگر امام خود را در میدان جنگ تنها بگذارند، دشمن آنها را شکست می دهد، افزود: ما واقعا قوی هستیم و اولین عنصر قدرت خود هستیم. اسلام و عاشورا و دومین عنصر حکومت و رهبری است. عظمت آنها در این است که توانستند دست دشمن را ببندند و دست ملت را باز بگذارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: عنصر سوم قدرت ملت ایران است، ملتی که هیچکس نمی تواند از آن عبور کند و هر نیرویی که با آن برخورد کند متوقف می شود و ملت ایران تنها ملتی است که نگذاشته است قدرت های بزرگ در سرنوشت و سرزمین آن دخالت کنند و اگر ما قوی نبودیم حمله می کردند اما می ایستند.

وی افزود: ژنرال آمریکایی گفت که تا امروز به دنبال افزایش قدرت بودیم تا ایران را شکست دهیم، اما امروز تلاش می کنیم قدرت خود را افزایش دهیم تا با ایران نجنگیم. وقتی دشمن تعریف می کند، بدانید که واقعی است زیرا برای قدرت ما دیر شده است.»

سردار سلامی در پایان تاکید کرد: مردم اسیر عملیات روانی دشمن نمی شوند و جوانان مواظب باشند. دشمن فقط جغرافیا را اشغال نمی کند و هدفش تسخیر دل و جایگزینی تاریکی جهل و درخشندگی است. خورشید و الهام و الهام انقلابی».

فرمانده کل سپاه پاسداران اعلام کرد: دشمن حیله گر است و حتی در هنگام عقب نشینی به دنبال ضربه زدن است و باید متحد و همدل باشیم و مراقب باشیم صدای او تکرار نشود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *