رسوایی «مجمع روحانیون مبارز» با بیانیه ضدانقلابی‌اش آشکارتر شد/ شما حق طلبکار شدن ندارید

[ad_1]

ایسنا/ گلستان امام جمعه گنبدکاو با اشاره به بیانیه توهین آمیز و شادی آور مجمع روحانیون رزمی مبنی بر مشکلات عدیده کشور گفت: انطباق این مجلس دشمن تاریخ سیاه آنان را سیاه تر و رسوایی وی را آشکارتر کرده است. . ”

حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های سیاسی و مذهبی این جمعه خود و همگان را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: حلول ماه رجب باید سرآغاز زمینه‌سازی برای ما و آماده‌سازی برای ماه عید الهی باشد. ماه رمضان

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود را برای پیروزی نهایی خود آماده می کند، افزود: برای این منظور رهبر معظم انقلاب سه گام و سه دستور مهم را توصیه کرده اند. . برای تمدن نوین اسلامی». تزریق امید شامل امتناع از تکرار و اصلاح اشتباهات گذشته و نیز اقدامات جهادی و انقلابی است.

امام جمعه گنبدکاووسا با تاکید بر اینکه امروز مردم ما در اوج امنیت هستند، گفت: امروز باید پرسید واقعا چه کسی نگران امنیت فردا شب و قبل از خواب است؟ امروز حس خوش بینی مردم نسبت به آینده با یک دولت مردمی در مرحله دوم افزایش یافته است و با سرمایه اصلی کشور سردار دلها امیدوارانه بیش از پیش به سمت اهداف نظام حرکت می کنیم.

جوانان امروز در محاصره و جنگ شهوات هستند

ترابی در ادامه با عبرت آموزی از 43 سال گذشته و عدم تکرار اشتباهات، خاطرنشان کرد: باید در مسیر سختی که طی کرده ایم، داده ها و الگوسازی های لازم انجام شود تا به جایگاه رفیع کشور برسیم. امروز در منطقه

خواندن
علت مشخص نشدن سرنوشت واگذاری تراکتورسازی تبریز از زبان نماینده ورزقان
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی حفظ دین و یک حرکت تبلیغی دین مدار در شرایط امروزی کشور را بسیار سخت توصیف کرد و گفت: امروز که سفرهای برون مرزی ارزانتر از سفرهای داخلی و بمباران شهوانی است، بی حجابی و کشف حجاب های غیراستاندارد برای جنگ شهوترانی در کشور جوانان امروزی را نمی توان با جوانان و نوجوانان دهه 50 و 60 مقایسه کرد.

امام جمعه گنبدکاووس با انتقاد از بی توجهی به جنگ سازماندهی شده آرایشگران سفارشی، لوازم آرایشی هدفمند، مانکن های ثابت و متحرک، تصریح کرد: امروز در دام بدگمانی و شهوت هستیم و در این میان برخی از خودی ها گاهی به خود شلیک می کنند. آب را در هاون بریزید که اخیراً مجمع روحانیون رزمی و برخی از اعضای مجمع مدرسین و پژوهشگران حوزه علمیه کوما بیان شده است.

ترابی با بیان اینکه این افراد به نام امام راحل توهین می کنند و جرأت می کنند به ایشان توهین کنند، گفت: شما که تحلیل های آبکی، سیاه نمایی و نادیده گرفتن امام، راه امام (ره) و راه پرافتخار را ارائه می کنید. نظام اسلامی». رفتار خود را بشناسید این ضداعتماد و صد در صد ضد انقلاب است و اگر کاخ سفید می خواست علیه مردم ایران بیانیه بدهد، همین حرف را می زد.

شما غربی ها منشا همه مشکلات کشور خود هستید.

وی با تاکید بر اینکه مجمع روحانیون رزمی می خواهد با پیوستن به دشمن، سرمایه و رسوایی از دست رفته خود را پس بگیرد، افزود: امروز اگر در کشوری مشکلی وجود دارد، منشأ آن شما هستید، تحریم هایی که علیه آمریکا اعمال کرده اید. دولت‌ها و اگر ضعفی در حکومت‌داری وجود دارد، در سه دوره آقایان خاتمی، رفسنجانی و روحانی، شما شیوه غربی‌ها، افشای وابستگی‌ها و نشستن با جورج سوروس و به زانو در آمدید. قبل از پادشاه کویت و عربستان سعودی.

خواندن
چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه هر جا عیب و نقصی باشد می توان نام غربی های محلی را دید، گفت: بدهکاران بزرگ تاریخ به ملت. شریف ایران اسلامی است که کورکورانه می بیند که آینده ایران روشن خواهد بود.

ترابی با تاکید بر اینکه شهادت های آزاردهنده ماموران انتظامی شیراز بار دیگر ایرادات قانونی استفاده از سلاح را آشکار کرد، افزود: متاسفانه این امر به دلیل محدودیت کار نیروهای ویژه پلیس و رهاسازی سگ های ولگرد است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *