فلاحی: مذاکرات وین باید به لغو همه تحریم ها منجر شود

[ad_1]

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به مذاکرات هسته ای در وین گفت: ما خواهان مذاکراتی هستیم که به رفع همه تحریم ها منجر شود وگرنه این مذاکرات جز اتلاف وقت برای کشور ما بی نتیجه خواهد بود. ”

احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، درباره روند مذاکرات هسته ای ایران در وین گفت: تلاش ها و فعالیت های داخلی را به نتیجه مذاکرات وین گره نخواهیم داد، اما اگر غربی ها بخواهند مذاکره کنند، مذاکره می کنیم از جمله فعالیت های هسته ای. ” اوه، ما باید با احتیاط زیاد پیش برویم.

وی افزود: ما خواهان مذاکراتی هستیم که به لغو همه تحریم ها منجر شود. 7 سال قبل از دولت قبل مذاکراتی با هدف رفع تحریم ها انجام شد اما اگر این هدف محقق نشود این مذاکرات برای کشور ما اتلاف وقت خواهد بود.»

نماینده مردم همدان تاکید کرد: باید علاوه بر ادامه مذاکرات، به فعالیت های هسته ای خود نیز ادامه دهیم و برای گسترش و توسعه روابط با کشورهای منطقه تلاش کنیم، این روابط باید به گونه ای تقویت شود که غرب انجام دهد. احساس نکنیم که نیاز به مذاکره داریم، باید تلاش خود را برای خنثی کردن تحریم ها دو چندان کنیم. یعنی ما باید تمام تلاش خود را برای خنثی سازی تحریم ها انجام دهیم و بخشی از این نیرو را به موضوع مذاکره بفرستیم.

وی گفت: ما نسبت به ایالات متحده خوشبین نیستیم و کشورهای اروپایی نیز مستقل از ایالات متحده نیستند. پس امید چندانی نداریم که اروپایی ها بدون اجازه آمریکایی ها کاری انجام دهند یا تصمیمی بگیرند. آمریکا نیز باید بداند که نمی تواند از جمهوری اسلامی به نفع خود استفاده کند. به ویژه در روزهای دولت و مجلس انقلابی که محکم بر حمایت مردم ایستاده و جز مصلحت ملت گامی برنمی داشت.

خواندن
سئو یا SEO چیست و چرا برای کسبوکارتان مهم است؟
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

فلاحی در پایان درباره پیامدهای یک توافق خوب برای کشور بیان کرد: 16 تا 20 درصد مشکلات مربوط به تحریم ها است که اگر این اتفاق بیفتد و توافق خوبی در وین منعقد شود، فقط این 16 تا 20 درصد مشکلات حل خواهد شد تمرکز بر حل مشکل داخلی خود در مدیریت میدانی.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *