قالیباف: باید حکمرانی جدیدی براساس خداباوری و مردم باوری بنا کنیم

[ad_1]

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید نگرش ها و باورها را در نحوه حکومت داری تغییر اساسی دهیم و باید دولت جدیدی ایجاد کنیم که ارکان آن بازگشت به پوپولیسم و ​​خداباوری باشد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف شنبه 18 بهمن ماه در پیامی تصویری در اولین همایش از سلسله همایش ها. «همکاری نخبگان مردمی، نهادهای انقلابی و دولت سیزدهم در مرحله دوم انقلاب» که در تبریز به وقوع پیوست، گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و مردم همراه با سنت های الهی به پیروزی رسید. و این نوعی ارتباط بین امام (ره) و امت است که بر اساس اعتقاداتی ایجاد شد که منجر به وحدت شد و قدرت جریان انقلابی را به حدی رساند که نظام طاغوت را سرنگون و ریشه کن کرد.

وی با بیان اینکه امام راحل به خدا و مردم ایمان داشتند، افزودند: بر همین اساس توانست در ما اعتماد به نفس ایجاد کند و به ما اعتماد به نفس انجام کارهای بزرگی مثل انقلاب اسلامی بدهد و امروز هیچ چیز کلید پیشرفت نیست. ” اما این.”

وی ادامه داد: در سال‌های پس از انقلاب، هر جا که علم کلام و سنت‌های الهی خود را بر اساس اعمال خود قرار دادیم و زمینه فعالیت مردم را فراهم کردیم، بزرگ‌ترین کارها را انجام دادیم و بر سخت‌ترین مشکلات فائق آمدیم و کم‌تر شدیم. تاثير گذار.” شیرین کردیم

قالیباف همچنین خاطرنشان کرد: زمانی که از کارآمدی صحبت می کنیم باید به تجربه تاریخی خود از انقلاب اسلامی نیز رجوع کنیم، زیرا کارآمدی به معنای عبور از مشکلات با استفاده حداکثری از فرصت هاست و غلبه بر مشکلات جز با پوپولیسم و ​​مردم گرایی امکان پذیر نخواهد بود. خداباوری ”

وی تاکید کرد: در موضوع پوپولیسم باید بر حل مشکلات مردم تمرکز کنیم و با هدف اصلی این موضوع باید بدانیم که مردم منافع مشترک دارند و اولویت را با مردم در نظر بگیریم. افراد محروم و پابرهنه.» امام (ره) طعم فقر را چشید; همچنین باید زمینه مشارکت واقعی نهاد مردم در حل مشکلات را فراهم کنیم و از اموال و مردسالاری و پدرخوانده پرهیز کنیم.

خواندن
۴۰ اقدام دولت سیزدهم در ۲۳۰ روز
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خداباوری به معنای ایمان قلبی و اعتماد به سنت های الهی است، افزود: ما انقلاب اسلامی را تجربه کرده ایم و بنابراین باید به سه اصل معنویت، رهبری و عقلانیت که عبارتند از بنیان مکتب امام (ره)

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تجربه تاریخی انقلاب اسلامی در پایبندی به این سه اصل و گذر از دوران دفاع مقدس، ادامه داد: در دستان شوروی و آمریکا توانستیم در جنگ هشت ساله با تجهیزات ساده پیروز شوید، اما سوال اصلی این است که چرا ما با این تجربه تاریخی و منحصر به فرد، به حل مشکلات دیگر از جمله آسیب های اقتصادی، فرهنگی یا اجتماعی معتقدیم، آیا مردم و سنت های الهی را رها کرده ایم؟

وی با اشاره به ضرورت تشکیل دولت جدید در کشور افزود: هدف اصلی در دولت جدید عقلانی کردن مدیریت جامعه برای حل مشکلات مردم بود که از سه محور دموکراسی‌سازی، هوشمندی و شفافیت و استفاده از فناوری‌های جدید، ابزار اصلی است.” برای جبران عقب ماندگی ارائه شده است.

قالیباف گفت: باید مبنای نگرش کنونی خود را به مدیریت جامعه رها کنیم و به سمت حکومتی جدید بر اساس اصول خداپرستی، پوپولیسم، اصول عدالت و معنویت و با استفاده از فناوری های نوین و شفافیت حرکت کنیم و جامعه را بر اساس مدیریت کنیم. از مدرسه امام می دانیم که این مدرنیته در مدیریت پیش نیازها و الزامات خاص خود را دارد و بی شک شایسته سالاری در عرصه سیاسی یکی از مهم ترین الزامات است چرا که دوران دفاع مقدس به جز مدیریت، نوسازی نظام را به ما نشان داد. از کسانی که معتقد به انقلاب هستند، عقلا و تقوا ممکن نیست.

خواندن
واکنش سخنگوی دولت به ممانعت آمریکا از صدور روادید اعضای تیم ملی کشتی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی افزود: شایستگی در سایه همدلی نیروهای انقلابی به نفع مردم محقق می شود و بر این اساس کارآمدی در گرو وحدت است و وحدت نیز باید منطبق بر کارآمدی باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت بدون کارآمدی و کارآمدی بدون وحدت نتیجه نمی دهد، افزود: کارآمدی جز با شایسته سالاری امکان پذیر نیست و اگر وحدت ما مبتنی بر شایسته سالاری نباشد و نتوانیم از حداکثر توان انسانی استفاده کنیم. اگرچه در تمرین، حتی در صورت وجود شرایط خوب، کارایی حاصل نخواهد شد.

وی گفت: اکنون در جایی هستیم که مبانی انقلاب متحد شده ایم و همه مردم به ما اعتماد دارند و دیگر بهانه ای برای ناکارآمدی نداریم. بنابراین باید از این فرصت برای گسترش دموکراسی و دموکراسی در تمام عرصه های کشور استفاده کنیم تا زمینه برای فعالیت مردم باز شود.

قالیباف یادآور شد: افرادی که خود را باور دارند و معتقدند در رسیدن به ایران می توانند با قدرت حرکت کنند باید در مسیر جوانان مومن و خلاق حرکت کنند و دشمن برعکس در تلاش است تا این اعتماد و ایمان را ایجاد کند. «ما می توانیم» را از مردم و جوانان خود بگیریم.

وی همچنین تصریح کرد: دشمن برای تغییر محاسبات ما دست به هر کاری می زند و در این راستا دو هدف «نتوانیم القاء کنیم» و «فاصله گذاری بین ملت و حکومت، امام و امت» را دنبال می کند، زیرا می داند رمز پیروزی ما بین مردم و نظام وحدت و انسجام وجود دارد و همه فشارهای اقتصادی و جنگ اطلاعاتی چهار دهه اخیر برای رسیدن به این هدف بوده است.

خواندن
چرا نادیده گرفتن بررسی تفاوت‌های ورق‌های سیاه در کارخانه‌های متفاوت باعث قیمت زمان و فروش ناخالص خواهد شد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از این پیام تصویری اعلام گام دوم انقلاب اسلامی را چراغ راه و ابزاری سیاسی برای شناخت ماهیت و سرنوشت انقلاب دانست. اکنون بایستیم و کجا هستیم و نشان می دهد که کجا باید برویم. در واقع این بیانیه به ما یک دید راهبردی انقلابی می دهد تا بتوانیم در هر لحظه و در هر شرایطی رابطه خود را با انقلاب اسلامی پیدا کنیم.

وی ادامه داد: امروز بیش از هر چیز به اجماع و همگرایی بر اساس این نگاه راهبردی در میان نیروهای معتقد به مبانی انقلاب اسلامی است و نهادهای انقلابی باید نسبت به این اعلامیه راهبردی عمل کنند. در خدمت رشد نیروهای انقلابی باشد و از سوی دیگر راه را برای توسعه قدرت مردمی باز کند و جریان های مردمی را قادر سازد تا در مرحله دوم انقلاب نقش مهمی ایفا کنند.

قالیباف در خاتمه با تقدیر از شرکت کنندگان در همایش ابراز امیدواری کرد که این همایش مقدمه ای برای اقدامات مختصر نهادها و نیروهای انقلابی در این استان و سایر استان ها باشد تا مردم طعم شیرین نتایج و نتایج آن را برای مردم بچشند. کارآمدی و امید و الگو برای سایر نهادها.

به گزارش ایسنا، در پایان این همایش سه مقاله از سوی سرهنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی، عباس رنجبر شهردار تبریز و علی اصغر عباس زاده مدیرکل اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی ارائه شد. بهترین مقالات کنفرانس

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *