نوری: تلاش می کنم تا مطالبات معلمان و جامعه فرهنگیان به شیوه‌ای منطقی محقق شود

[ad_1]

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با معلمان نوشهر و چالوس گفت: سعی می کنم به صورت منطقی خواسته های معلمان و فرهنگیان را برآورده کنم.

به گزارش ایسنا، یوسف نوری امروز در سفر یک روزه خود به استان مازندران در دیدار با فرهنگیان نوشهر و چالوس با بیان برجستگی نظام تعلیم و تربیت، اظهار کرد: تلاش معلمان برای تربیت نسل آینده کشور بسیار مهم است. ; بسیاری از دانش آموزانی که در راه انقلاب، ظهور دانشمندان، برگزیدگان المپیادهای علمی و … جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند را حاصل زحمات معلمان حساس و فرهیخته می دانم، از آنان تشکر و قدردانی می کنم. .

وزیر آموزش و پرورش افزود: با نگاهی به تاریخچه آموزش و پرورش از گذشته تا به امروز در می یابیم که اگر نظام آموزش و پرورش از الگوی بومی چه در مقطع عمومی و چه در مقطع بالاتر استفاده کند، موفقیت حاصل می شود. حاصل شود و اگر قرار است از مدل استفاده شود». فاصله بومی، ما از فاصله ای که ایجاد کردیم متاثر خواهیم شد.

نوری ادامه داد: الزامات معلمان به خودی خود مهم است و همه ما سعی می کنیم این الزامات را به صورت منطقی انجام دهیم. ما تاکید داریم که خواسته ها را هوشمندانه بخواهیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره نظام رتبه‌بندی گفت: تقریباً در هر جلسه هیئت دولت این موضوع مطرح می‌شود. این طرح باید با سند تحول بنیادین، اجرایی و عملیاتی همراه باشد زیرا هدف آن ارتقای صلاحیت حرفه معلمی در جهت ارتقای کیفیت آموزش و ارتقای جایگاه نظام آموزشی است.

خواندن
لیست قیمت و خرید کولر آبی انرژی (Energy) 2020
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد: خوشبختانه رئیس جمهور و رئیس مجلس و شورای نگهبان هیچ مخالفتی با اجرای طرح رتبه بندی ندارند و این طرح مراحل اداری را طی می کند که انشاءالله به زودی نتیجه خوبی خواهد داشت. خبر برای معلمان.

وی گفت: «مذاکرات با دولت در حال انجام است تا بودجه سال آینده را به طور کامل تامین کند.

نوری همچنین به موضوعاتی مانند بیمه تکمیلی، سرانه تحصیلی و بدهی بازنشستگی اشاره کرد و گفت: رایزنی های لازم در این زمینه ها انجام شده و تلاش می کنیم با آموزش این مشکلات برطرف شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، تعدادی از معلمان، مدیران مدارس، فرهنگیان بازنشسته و دانش آموز معلمان در حضور وزیر آموزش و پرورش به ارائه نقطه نظرات و ارائه نظرات و انتقادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *