آبرسانی با تانکر به روستاییان ظلم است/باید آب شرب پایدار برای مردم تامین شود

[ad_1]

ایسنا/ لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: آبرسانی به روستاییان توسط مخازن ظلم بزرگی است و نیاز است تا مردم از آب آشامیدنی پایدار برخوردار شوند.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با نگاهی به آمار محرومیت، لرستان یکی از استان های محروم و کم برخوردار است.

وی ادامه داد: در لرستان دلفان و سلسل از محروم ترین شهرستان های استان هستند و بالاترین نرخ بیکاری را در کشور دارند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده مردم به دنبال تامین پایدار آب شرب هستیم و در نورآباد و الشتر 350 چشمه و چشمه داریم.

ابراهیمی گفت: سال گذشته که با خشکسالی مواجه بودیم اکثر روستاهای استان از طریق آب انبارها آبرسانی شدند و این ظلم به ساکنان این روستاها می شود و باید آب آشامیدنی پایدار برای مردم تامین شود.

وی گفت: 360 کیلومتر راه آسفالته و بدون آسفالت داریم و برای رفع این مشکلات نیازمند وام ویژه هستیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان دلفان دارای چشمه آب گرم با آب گرم 70 درجه و گوگرد 70 درصد است و این قدرتی است که در دنیا کمیاب است اما متاسفانه جاده هنوز آسفالت نشده است و می توان از این پتانسیل برای جذب گردشگر استفاده کرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: سال گذشته در بودجه 1400 مبلغی که پیشنهاد دادیم محقق نشد و امسال درخواست ما این است که ادارات کل دقت کنند چون بر اساس شاخص اعتباری توزیع می شود.

خواندن
خرید سرویس خواب برای اتاق خواب
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی افزود: یکی از راه های روستایی بیش از 20 خانوار بود. 1920 کیلومتر راه آسفالته و بدون آسفالت داشتیم که متأسفانه مدیران و مسئولان و راهداری استان و کل کشور 700 کیلومتر آن را مشخص کردند. 132 میلیارد تومان برآورد شد و حداقل 250 میلیارد تومان استان شد.

ابراهیمی گفت: در شاخص آب شرب سهم لرستان 256 میلیارد تومان بود که جهش خوبی بود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *