احیای ۸ کارخانه و بازگشت ۵۰۰ نفر به اشتغال در ۶ ماه اخیر

[ad_1]

ایسنا/ گلستان رئیس قاضی استان گلستان از بازگشایی 8 کارخانه تعطیل شده و بازگشت به کار 500 نفر در شش ماه گذشته خبر داد. ‌

حیدر آسیابی امروز در جمع خبرنگاران و نمایندگان رسانه های استان گلستان با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب و موفقیت نظام در 43 سال گذشته، اظهار داشت: امروز اگر نقطه ضعفی در کشور وجود داشته باشد، این ضعف است. مرتبط با مدیران و کار آنها، در حال توسعه و پیشرفت است.

وی با بیان اینکه امروز در عرصه های مختلف سیاسی، علمی و نظامی به جایگاهی رسیده ایم که مورد غبطه دوستان و دشمنان است، افزود: اگر دستاوردهای جنگ تحمیلی و پاسداری از حرم نبود، دشمن نمی توانست. با ما مذاکره کنند، زیرا می دانند که وحدت جهانی نمی تواند در مقابل عزم مردم و ملت ما مقاومت کند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه به نظر می رسد باید توجه بیشتری به تبیین این دستاوردها داشته باشیم، گفت: تلاش قوی رسانه ها در تبیین دستاوردهای انقلاب یکی از نیازهای امروز کشور است. تو اولین نفری

آسیابی با تاکید بر اینکه آنچه از دوران قبل از انقلاب به یاد داریم جز خفقان و فقر چیزی به یاد نمی آوریم، گفت: امروز سطح سواد، تعداد زیادی از پزشکان، بیمارستان های تخصصی است. جاده ها، امکانات رفاهی و وسایل شخصی در خانه ها با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و حتی مثلاً قبل از انقلاب اصلاً مبل ندیده بودیم.

وی با اشاره به اینکه شاه ملعون در هنگام فرار 100 میلیارد دلار از کشور خارج کرده بود، افزود: توجه داشته باشید در آن روزها این مبلغ نجومی بود.

خواندن
اردوغان غرب را به تشدید بحران اوکراین متهم کرد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه 6 ماه است که در این سمت هستم، تصریح کرد: در این فرصت کوتاه حداقل یک بار و برخی تا چهار نوبت به تمامی حوزه های قضایی استان مراجعه کردم که این موضوع را توضیح می دهد. این که هیچ ملاقاتی در دفتر رئیس دیوان عالی کشور و دادستان صورت نگرفت و همه اتاق های همکارانمان حتی آبدارخانه را بررسی کردیم.

آسیابی با تاکید بر اینکه در این بازدیدها هم نقاط قوت و ضعف و هم الزامات مورد توجه قرار گرفت، گفت: به جز برخی نیازهای اساسی، بقیه نیازها را در مدت یک تا دو هفته به صورت فوری و جدی برطرف کردیم.

وی با بیان اینکه تمامی بازدیدها با جلسات مردمی و حضور در شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان ها و برگزاری تجمع در محل شهرک صنعتی همراه بود، ادامه داد: به عنوان مثال مشکل سند بندر صنعتی ترکمن است. بندری که 18 ساله بود، در هنگام حل یک مشکل نبود.

رئیس قاضی استان گلستان با بیان اینکه در این بازدیدها 8 کارخانه مرمت شد و 500 نفر به کار بازگشتند، خاطرنشان کرد: هر سه شنبه از ابتدای صبح تا حضور ارباب رجوع جلسات مردمی برگزار می کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *