استقبال از ایام دهه فجر با طرح ” تحول نگهداشت شهر”/آماده‌سازی محورهای اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن

[ad_1]

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از اجرای طرح تحول خدمات شهری به صورت همزمان در 8 منطقه و آماده سازی محورهای اصلی بهمن ماه 1 اسفند خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین نظری پس از اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه اولویت ما در حوزه شهرداری ایجاد رفاه و آسایش بیشتر برای شهروندان است، گفت: سیر تحول نگهداری شهر در دست رصد است.

وی گفت: این طرح برای رفع مشکلات حفظ و نگهداری شهر اعم از مشکلات فنی و عمرانی، ترافیک، خدمات شهری، فضای سبز و… جمعه 15 بهمن ماه به همت معاونت های اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری، حمل و نقل است. ، حمل و نقل، فنی و عمرانی با حضور دستگاه های اجرایی و نظارتی در مناطق 2، 5، 6، 7، 9، 10، 11 و 12 انجام می شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح تحول نگهداری شهر با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و با همکاری همه معاونت های شهرداری تهران از 22 آبان ماه راه اندازی شد، گفت: امیدواریم با تداوم اجرای آن بتوانیم بر اساس این طرح بنا به درخواست شهروندان در روزهای پایانی قادر به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان محترم خواهیم بود.

نظری تصریح کرد: علاوه بر طرح «تحول محتوایی شهر» که توسط معاونت های خدمات اقتصاد شهری، حمل و نقل، ترافیک، فنی و عمرانی در حال انجام است؛ در حال حاضر نیز در حال انجام است. ویژه برنامه های فرهنگی مناطق 22 گانه، سازمان ها و مراکز شهرداری تهران به مناسبت دهه مبارک فجر نیز توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی مجلس اجرا می شود.

خواندن
فعالیت مراکز درمانی خارج از کشور هلال احمر کم نظیر است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

به گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، وی در خصوص برنامه های فرهنگی دهه فجر که به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22 گانه برگزار می شود، گفت: خدمت رسانی به مشاغل مستضعفین. و نیازمندان، مشارکت با اقلیت های مذهبی در برگزاری جشن ها، کاروان های نور، برگزاری تورهای گردشگری انقلاب و تجلیل از رزمندگان انقلاب اسلامی.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *