افتتاح همزمان ۲۴۶ پروژه دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۱۶۴۶۷ میلیارد ریال

[ad_1]

ایسنا/ قم 246 پروژه دهه فجر در برنامه شورای اداری استان قم با وام 16467 میلیارد ریال افتتاح شد.

سید محمد تقی شاهچراگی استاندار قم در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت دهه مبارک فجر در قالب ویدئو کنفرانس در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، دهه مبارک فجر را تبریک گفت. دهه فجر و بیان داشت: این انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد و با رهبری ولی فقیه ادامه یافت، اعمال ایشان در سراسر جهان به وضوح نمایان است و معتقدیم این راه با مشارکت و تلاش همه مسئولان ادامه خواهد یافت. تا زمانی که شرایط ظهور فراهم باشد.

استاندار قم با بیان جایگاه کنونی ایران در بین کشورهای جهان، گفت: مردم ایران با مقاومت و سربلندی در برابر همه دشمنان ایستادگی کردند که این کار بسیار ارزشمندی است.

شاهچراگی در ادامه به شیوع سویه جدید کرونا و لزوم رعایت مقررات بهداشتی اشاره کرد و افزود: حفظ سلامت عمومی مردم به‌ویژه کودکان و مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای کاری است که همه ما باید نسبت به آن احساس وظیفه کنیم. “

وی ادامه داد: همه بخش‌ها و اقشار اعم از دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی با توجه ویژه به دستورالعمل‌های پیشگیری از بیماری‌های عروق کرونر قلب باید از رعایت این موارد توسط کارکنان و مشتریان اطمینان حاصل کنند.

مقام عالی دولت در استان با بیان لزوم انجام واکسیناسیون و پیروی از دستورالعمل ها، گفت: برای جلوگیری از عادی شدن این بیماری باید با احساس وظیفه همگانی، نظاره گر و مدام مراقب بود تا زنجیره شیوع بیماری در استان قطع شود. هشدار دادن به مردم

خواندن
رونمایی از دستاوردهای مهم در روز ملی فناوری هسته‌ای
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

استاندار قم گفت: برگزاری مراسم و اجتماعات و همچنین تجمعات با ظرفیت 20 درصد و همچنین برگزاری کلاس های مکاتبه ای در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی تا پایان هفته برای جلوگیری از شیوع تاج گذاری. در استان

شاهچراگی همچنین به لزوم نظارت و ایجاد بستر برای اجرای احکام سفر رئیس جمهور به قم اشاره کرد و افزود: روسای ادارات باید با جفا و تلاش مستمر و جهادی به این احکام عمل کنند.

رسیدگی به مشکلات زیربنایی شهر قم و همچنین شهرها و روستاهای اطراف قم با تمرکز بر مناطق کم برخوردار از جمله مواردی بود که شاهچراگی بر آن تاکید کرد و گفت: تامین نیازهای مردم در این مناطق از اهمیت ویژه ای برخوردار است. و کلیه مصوبات برنامه های حضور در روستاها اجرا شود.

وی همچنین به موضوع اضافه کاری کارکنان دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: مدیران باید از تمام توان خود برای اخذ وام های قانونی از بخش های ملی استفاده کنند.

شایان ذکر است در پایان این برنامه به طور همزمان 246 طرح استان در حوزه های صنعتی، کشاورزی، زیرساختی، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی، درمانی، محیط زیست، آموزشی، گردشگری، شهرداری ها و دهیاری ها راه اندازی شد. 16467 میلیارد ریال وام دهه مبارک فجر در سال 1400 افتتاح شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *