باید مانع شکستن حریم امنیت جامعه و تزلزل جایگاه پلیس شویم

[ad_1]

مجمع نمایندگان استان اصفهان در پیامی شهادت شهید رنجبر را تسلیت گفتند و تاکید کردند همه مسئولان با هم متحد شوند و از نقض امنیت عمومی و بی ثباتی پلیس جلوگیری کنند.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت نمایندگان استان اصفهان به مناسبت شهادت افسر نیروی انتظامی علی اکبر رنجبر به شرح زیر است:

“به نام خدا

شهادت سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر رنجبر در مبارزه با راهزنان را تبریک و تسلیت عرض می نماییم. این شواهد نمونه ای عینی از لزوم بازنگری در قوانین و روش های اعمال آنها در مبارزه با راهزنان توسط نیروهای مختلف، خدمات ویژه و نهادهای مجری قانون است. راهزنان با سلاح سرد و گرم و ارعاب هدف خود را سلب آرامش و آسايش مردم عزيز قرار داده و مورد قضاوت قرار خواهند گرفت. همه مسئولان باید دست به دست هم دهند و از نقض امنیت عمومی و بی ثباتی پلیس جلوگیری کنند.

در خاتمه این ضایعه تلخ را بار دیگر به فرماندهی و پرسنل غیور نیروی انتظامی، خانواده و فرزندان معزز این شهید سرافراز و مردم معزز استان فارس تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهید عزیز غفران الهی مسئلت می نمایم. . ما هاکا را مسئول موفقیت روزافزون نیروی پلیس می‌دانیم.

از اقدام سریع پلیس در دستگیری قاتل سفاک این شهید قدردانی کرده و برخورد سریع و قاطع با این اقدام شنیع را ضروری می دانیم. »

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
ظرفیت های انقلاب اسلامی، آنچه می دانیم و آنچه باور داریم!
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *