تعلیق پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند/برخورد با تخلف سوارکردن بیش از سه مسافر

[ad_1]

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور از تعلیق پروانه تاکسیرانی که واکسن دریافت نکرده اند، خبر داد.

در گفت وگوی ایسنا با مرتضی ضامنی وی در خصوص این تصمیم گفت: با توجه به اظهارات ستاد ملی کرونا، محدودیت هایی برای افرادی که تست کرونای آنها مثبت بوده و یا اصلا واکسینه نشده اند، تصویب شده است. در این زمینه سامانه «ایران من» در وزارت کشور تحقیقاتی را آغاز کرده و گزارش‌های دوره‌ای دریافت می‌کنیم.

وی افزود: تصمیمی برای تعلیق گواهینامه رانندگی آن دسته از رانندگانی که علیرغم امکان واکسیناسیون هنوز واکسینه نشده اند گرفته شده است و این تعلیق تا زمان اقدام و مشارکت در روند واکسیناسیون اما به صورت میدانی ادامه خواهد داشت. رانندگان تاکسی، این درصد افراد زیادی نیست و در حال حاضر حدود 4 یا 5 درصد از رانندگانی هستند که واکسینه نشده اند.

زمانی ادامه داد: از هفته گذشته محدودیت ها و ممنوعیت هایی در شهرهای مختلف برای فعالیت رانندگان تاکسی که واکسینه نشده اند اعمال شده است و امیدواریم تعداد معدودی که باقی مانده اند واکسینه شوند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اعمال محدودیت تعداد مسافر در تاکسی ها و سایر محدودیت ها برای تاکسی ها همزمان با پیک تاج ششم گفت: با توجه به اینکه تعداد سرنشینان تاکسی از 4 نفر کاهش یافته است. تا 3 مبنای محاسبه و تعیین کرایه تاکسی را بر اساس 3 سرنشین مشخص کنند تا رانندگان متحمل ضرر نشوند.

وی تاکید کرد: اگر راننده تاکسی پروتکل های بهداشتی از جمله سوار شدن بیش از 3 سرنشین را رعایت نکند، تخلف است. مردم و مسافران نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و اجازه سوار شدن بیش از سه مسافر را ندهند و این گونه تخلفات را به سازمان های تاکسیرانی زیر نظر شهرداری ها گزارش دهند تا در اسرع وقت و در اولویت رسیدگی به این شکایات باشد. .

خواندن
ژل آبرسان آلوئه ورا نی نی سایت
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *