تعیین تکلیف شهردار بومهن در انتظار رفع اختلاف مجلس و دیوان عدالت

[ad_1]

استاندار تهران تاکید کرد که انتصاب شهردار بومهن تا حل اختلاف مجلس و دیوان به تعویق افتاده است.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های شهرستان پردیس ویژه دهه فجر گفت: به برکت چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی یک هزار و 197 پروژه با وام 22 هزار میلیارد تومانی در قالب طرح های مختلف انجام شد. تاسیسات اقتصادی، فرهنگی و عمرانی استان تهران آماده بهره برداری است.

وی به افتتاح مرکز اورژانس در شهرستان پردیس اشاره کرد و افزود: از پروژه های تدارک دیده شده برای ایام دهه فجر بیش از 12 میلیارد تومان در حوزه اقتصادی و حدود 10 میلیارد تومان در حوزه اقتصادی محقق شده است. منطقه ساخت و ساز”.

وی ادامه داد: در این شهرستان بیش از 2400 میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح و بهره برداری است که از این میزان 1900 میلیارد تومان پروژه عمرانی و بیش از 500 میلیارد تومان آن پروژه های اقتصادی است که زمینه اشتغال قابل توجهی را برای ساکنین و جوانان شهر فراهم می کند. پردیس. شهر در پروژه های عمرانی پردیس شاخص ترین پروژه مسکن مهر است که تا امروز بیش از 2000 آپارتمان آماده به بهره برداری به مالکان واگذار شده است.

وی تاکید کرد: در بازدید امروز سه پروژه شامل یک پروژه تولیدی در حوزه اقتصادی با اشتغال 200 نفر و یک پروژه آموزشی در فاز 5 مجتمع مسکونی مهر پردیس ساخت شهر جدید پردیس افتتاح شد. پروژه سوم افتتاح دومین مرکز اورژانس در شهر پردیس است که توسط شهرداری پردیس احداث و به مرکز اورژانس شهر تهران و استان تحویل داده شد.

خواندن
مطالعه قسمت آببند دیسک (Gate Seating Surface) (2) خرید
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتصاب شهردار بومهن در انتظار حل اختلاف بین مجلس و دادگاه

استاندار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود درباره دلایل تاخیر در معارفه شهردار بومهن گفت: از مجموع شش شهر بدون شهردار استان تهران، پنج شهر منصوب شده و کارهای لازم و درخواست های لازم برای شهردار انجام شده، ایشان حضور دارند و منتظر حل اختلافات حقوقی مجلس و دادگاه هستیم.

وی افزود: پرونده شهرستان بومهن نسبت به سایر شهرستان ها پیچیده تر و قانونی تر بود و رسیدگی به این موضوع بر عهده فرمانداری نیست و منتظر اعلام رای هستیم. حالا این پرونده قانونی است. در صورتی که مجلس و دادگاه تا هفته آینده در مورد شهردار بومهن رای نهایی نکنند، فرماندار به نمایندگی از شورا شهردار بومهن را معرفی می کند.

تعداد مبتلایان به بیماری عروق کرونر قلب در استان تهران رو به افزایش است

منصوری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به افزایش روزافزون بیماران امیکرون، گفت: وضعیت کرونا در استان تهران گسترش چشمگیری داشته و شیوع و گسترش این ویروس در هفته‌های اخیر بسیار بالا بوده است. تعداد بستری ها و مراجعه کنندگان بسیار زیاد است و سویه Omicron با محدودیت کنترل نمی شود و تنها راه مراقبت از آن رعایت دستورات پزشکی و تزریق نوبت سوم واکسن است.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی های علمی، معرفی واکسن، احتمال و احتمال آسیب عروق کرونر را تا پنج برابر کاهش می دهد و در این راستا از هموطنان درخواست و انتظار داریم که نوبت سوم را در اسرع وقت تزریق کنند. “

وی افزود: طی یک هفته گذشته میزان تزریق واکسن 32 درصد افزایش یافته است و این آمار باید از 90 درصد عبور کند تا امنیت جمعی و عمومی در استان تامین شود.

خواندن
روزهای سخت کرونایی تا دو ماه آتی / ابتلای تصاعدی کادر درمان به کرونا
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *