تکاپوی غربی‌ها برای حمایت از امارات مقابل حملات انصارالله/الیزه هم اعلام آمادگی کرد

[ad_1]

روز جمعه، فرانسه اعلام کرد که به امارات متحده عربی برای تقویت حریم هوایی خود در برابر حملات انصارالله یمین کمک خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از العربی الجدید، فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه در توییتر اعلام کرد که کشورش به امارات کمک خواهد کرد تا امنیت حریم هوایی این کشور را تامین کرده و تقویت کند.

امارات متحده عربی با حملات گسترده ای در قلمرو خود مواجه است. پارلی گفت: فرانسه، به لطف روابط خوب با ابوظبی، تصمیم گرفته است از امارات متحده عربی حمایت نظامی کند، به ویژه در تقویت سیستم امنیت هوایی این کشور.

وی خاطرنشان کرد: هواپیمای فرانسوی رافال مستقر در ابوظبی به همراه نیروهای مسلح امارات نظارت، شناسایی و در صورت لزوم رهگیری وظایف را انجام می دهند.

اخیرا امارات در چارچوب عملیات طوفان یمن ۱،۲،۳ مورد حمله موشکی یمنی و پهپادهای انصارالله قرار گرفت.

سفارت آمریکا در امارات در بیانیه ای اعلام کرد، روز چهارشنبه، ایالات متحده تصمیم گرفت جنگنده ها و ناوشکن های موشک های هدایت شونده را برای کمک به امارات در مبارزه با انصارالله به ابوظبی بفرستد.

این تصمیم پس از تماس تلفنی لوید آستین وزیر دفاع آمریکا و محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی برای دفاع از امارات در برابر تهدید فعلی اتخاذ شد.

چند روز پیش، شبکه تلویزیونی 13 اسرائیل گزارش داد که اسرائیل موافقت کرده است تا سامانه‌های هشدار اولیه را در اختیار امارات قرار دهد تا بتوانند موشک‌های شلیک شده به خاک خود را قبل از اصابت به اهداف خود شناسایی کنند.

آلون بن دیوید، ناظر نظامی شبکه، گفت: سیستم‌های هشدار اولیه که اسرائیل برای ارائه به امارات انتخاب کرد، شامل دستگاه‌های رادار و نرم‌افزار کنترل است.

خواندن
ظریف بار 1500 ارائه دهنده بهترین خدمات باربری تهران و حمل اثاثیه منزل
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی خاطرنشان کرد که تصمیم تل آویو با هدف راه اندازی یک سیستم دفاعی منطقه ای است که می تواند در آینده برای اهداف دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *