جزییات معافیت مطبوعات از پرداخت مالیات

[ad_1]

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق معافیت نشریات و مطبوعات از مالیات بر ارزش افزوده را برای چاپ و انتشار آگهی در سال آینده تصویب کرد.

به گزارش ایسنا، رحیم زارع در تشریح مصوبه امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401، گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، نشریات و مطبوعات در سال آینده از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای چاپ و انتشار آگهی معاف می شوند. بر این اساس، تبلیغات کالاها و خدمات داخلی در روزنامه و نشریات ۱۴۰۱ مشمول بند (۳) بند (ب) ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده نخواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و کاهش آسیب های اجتماعی خانواده های آنان به دلیل حضور سرپرست خانواده در زندان، سالانه مبلغ 3000 میلیارد ریال از محل منابع درآمدی امتیازی است. د) و (ج) ماده 24 قانون. بیمه اجباری خسارت اشخاص ثالث در اثر حوادث رانندگی ناشی از وسایل نقلیه به ستاد دیه کشور محول می شود. وزارت نفت همچنین از سوی بخش خصوصی موظف شده است که در دو نوبت اقدامات لازم را انجام دهد، از جمله ساخت RCD در پالایشگاه ها برای کاهش درصد گوگرد در نفت کوره. می توان با افزایش درآمد هزینه ساخت این بلوک ها را پرداخت. همچنین افزایش سهم میعانات گازی در عرضه پالایشگاه های کشور به حد قابل قبولی به منظور کاهش سهم نفت کوره تولیدی در پالایشگاه ها انجام می شود.

زارع خاطرنشان کرد: دولت موظف شد از طریق سازمان انرژی اتمی و همکاری و مشورت وزارتخانه‌های نیرو، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی دولتی خصوصی انجمن های علمی مرتبط، برای تدوین و تدوین سند نقشه راه جامع توسعه صنعت هسته ای کشور با چشم انداز 20 ساله در حوزه هایی از صنعت هسته ای مانند انرژی هسته ای (شکافت و گداخت هسته ها و سایر رویکردها)، استفاده از آن. رادیواکتیو، پزشکی هسته‌ای، کشاورزی هسته‌ای و سایر حوزه‌های صنعت هسته‌ای حداکثر تا شهریور 1401 قانون لازم برای تصویب آن را تصویب کند. همچنین وزارت نیرو موظف شد میانگین قیمت برق عرضه شده به صنایع فولاد، آلومینیوم، مس، آهن و فولاد، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها را بر اساس میانگین قیمت خرید برق از نیروگاه های تبدیلی محاسبه و استخراج کند. افزایش 100 درصدی قیمت برق این صنایع با هزینه شرکت توانیر از خزانه داری کل کشور.

خواندن
وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 افزود: به منظور کاهش هزینه های قوه قضاییه از طریق بهره وری، پیشگیری از وقوع جرم و دادرسی و فرآیندهای الکترونیکی، محورهای اطلاعاتی در سازوکارها و اجراهای دستگاه قضایی شناسایی شده است. همچنین به منظور توسعه ظرفیت‌های انرژی‌های تجدیدپذیر، وزارت نیرو موظف شد هزینه سوآپ و انتقال برق به صاحبان نیروگاه‌های تولید برق تجدیدپذیر و هسته‌ای را کاهش دهد.

وی در پایان گفت: به منظور تسریع و تسهیل در اجرای طرح برق رسانی به چاه های کشاورزی از امکانات ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و بهبود نظام مالی، بانک مرکزی 20 هزار میلیارد ریال از طریق بانک‌های فعال و با ضمانت‌نامه تامین اعتبار شد و وزارت نفت موظف است برای تامین برق چاه‌های کشاورزی به توانیر و شرکت‌های تابعه آن پرداخت کند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *