حسینی:  دولت از نظرات تخصصی نخبگان استقبال می کند

[ad_1]

نایب رئیس مجلس گفت: دولت از طرح های علم بر و فناوری استقبال می کند و نماینده مجلس نیز در مجلس به این موضوعات می پردازد تا با حمایت دوجانبه مجلس و دولت، چنین طرح هایی به نتیجه مطلوب برسد. ”

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی در مراسم افتتاحیه پوستر جشنواره بین المللی دیپلماسی فرهنگی و اقتصادی با رویکرد هوش مصنوعی با
وی با تقدیر از فعالان و کارشناسان هوش مصنوعی گفت: این صنعت می تواند پتانسیل بالایی را در آینده برای کشور فراهم کند که نمی توان از آن غافل شد. برای استفاده از هوش مصنوعی نیاز به یک استراتژی سیستماتیک داریم تا بتوانیم نیروهای متخصص و نخبه را در این زمینه به کار گیریم.» جذب و رقابت با کشورهای منطقه.

وی گفت: دیپلماسی اقتصادی در سال‌های اخیر کمتر مورد توجه قرار گرفته است و روش‌های سنتی به تنهایی نمی‌تواند با دیگر کشورها رقابت کند.

وی افزود: دولت سیزدهم فعالیت های موثری را در حوزه اقتصادی آغاز کرده است و همه شاهد این اقدامات و انشاالله نتایج ملموس خواهند بود. در ارتباط و تعامل با کشورها تلاش می کنیم با تمام توان خود تعادل ایجاد کنیم چرا که دنیا فقط غرب نیست.

حسینی در خصوص واردات فراریان قبل از انقلاب خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب محصولات کشاورزی و غذایی و مایحتاج اولیه زیادی وارد می کردیم. واردات محدود به یک یا چند کالا نبود. در حوزه های دیگر ما عقب مانده و منحط بودیم، مثلاً برخی پزشکان عمومی از پاکستان و هند بودند، برکات انقلاب اسلامی باعث شد در بسیاری از صنایع مانند پتروشیمی، ساخت پالایشگاه، داروسازی، نانوفناوری، هوافضا پیشرفت های شگفت انگیزی حاصل شود. و سلول های بنیادی است و در زمینه های مختلف در بین ده کشور برتر قرار دارد.

خواندن
با این نکات 3 در هنر دستگاه نورد مسلط شوید.
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

نایب رئیس مجلس گفت: امروز برخلاف گذشته هدف ما جذب گردشگران سلامت برای درمان است و در بسیاری از صنایع دیگر رویه را از واردات به صادرات تغییر داده ایم. البته جنگ تحمیلی موانع زیادی برای توسعه کشور ایجاد کرد، اما پس از پایان جنگ و در دوران ریاست جمهوری مقام معظم رهبری، حرکت علمی در کشور شتاب گرفت و رشد علمی کشور در مقایسه با آن 11 برابر شتاب گرفت. به میانگین علمی رشد در جهان

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره به آینده می نگرند و در این راستا همواره از توسعه دانش حمایت کرده اند، گفت: کشور در حال بزرگتر شدن از گذشته است. امروز همه دیدند که دشمنان ملت هیچ تحریمی علیه ملت ایران نداشتند و در علم و فناوری شاهد آپارتاید علمی بودیم اما پیشرفت کشور متوقف نشده است و توانسته ایم در بسیاری از زمینه ها گام های بلندی برداریم.

حسینی افزود: در برخی از صنایع مانند خودروسازی که شرایط مساعدی ندارند باید سریعا این موضوع را جبران کنیم، اما در صنایع نظامی مانند ساخت رادارهای پیشرفته، پهپاد، موشک، نانو، سلول های بنیادی ساختیم. پیشرفت شگفت انگیز.” بارا بسیار حساس است و بر شنیدن نظرات نخبگان تاکید دارد. در سال های اخیر برخی از مسئولان توجه چندانی به نظرات کارشناسان و نخبگان نداشته اند اما در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به شنیدن نظرات تخصصی نخبگان شده است.

حسینی افزود: هوش مصنوعی می تواند با دقت بیشتر در پردازش اطلاعات به مسئولان کشور کمک کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت از طرح های علم بر و فناوری استقبال می کند و معاونت پارلمانی نیز در مجلس به این موضوعات رسیدگی می کند تا با حمایت دوجانبه مجلس و دولت، این گونه طرح ها به نتیجه مطلوب برسد. .

خواندن
آموزش خرید و سرمایه‌ گذاری در شیبا اینو
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *