حمایت جو بایدن از تامین بودجه برای پلیس آمریکا

[ad_1]

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، پس از یک سری جنایات خشونت‌آمیز اخیر با هدف نشان دادن جبهه متحد با شهردار اریک آدامز در برابر خشونت با سلاح، خواستار افزایش بودجه برای سفر اخیر به نیویورک شد. خدمات اجتماعی.

به گزارش ایسنا، بایدن به همراه مریک گارلند، دادستان کل آمریکا به نیویورک سفر کرد که اخیرا شاهد تشییع جنازه دو افسر پلیس بود که ماه گذشته در حال پاسخگویی به تماس اورژانس 911 با شلیک گلوله کشته شدند و کشته شدند.

از زمان شروع شیوع ویروس کرونا در سال 2020، طبق گزارش ها، قتل های پلیس بخشی از تشدید عمومی خشونت های مسلحانه در شهرهای ایالات متحده از جمله فیلادلفیا و شیکاگو بوده است.

ایالات متحده به دلیل قیمت بالاتر اسلحه نسبت به جمعیتش، تا حد زیادی مسلح ترین جامعه جهان است و فروش اسلحه به خریداران جدید در این کشور تا سال 2020 به شدت افزایش خواهد یافت.

ما نمی توانیم از شما انتظار داشته باشیم که هر کاری که لازم است برای حفظ امنیت جامعه انجام دهید. بایدن گفت که زمان آن فرا رسیده است که نظارت پلیس محلی و کارهای عمومی را تامین کنیم.

در حالی که ایالات متحده در ماه نوامبر با یک انتخابات میان دوره ای کنگره بزرگ روبرو است، کاخ سفید و دموکرات ها علیه اتهامات جمهوری خواهان مبنی بر ضعف آنها در مبارزه با جنایت مخالفت کردند.

بایدن به صراحت ایده «کاهش بودجه پلیس» توسط برخی از دموکرات‌ها پس از قتل جورج فلوید سیاه‌پوست توسط افسران پلیس آمریکا در سال 2020 را رد کرد و گفت: «ما طرفدار کاهش بودجه نیستیم، ما طرفدار بودجه هستیم.

خواندن
انفجار گاز در رستورانی در جنوب شرق انگلیس
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

بایدن از طرح پنج قسمتی دولتش که در ماه ژوئن رونمایی شد، برای مبارزه با جریان سلاح گرم و سرمایه گذاری در منابع پلیس تمجید کرد. او همچنین از تلاش‌های جدید، از جمله سرکوب قاچاق اسلحه از ایالت‌های جنوبی به شمال شرق ایالات متحده و پاکسازی خیابان‌ها از مجرمان قدیمی خبر داد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *