دولت تضمین مالی بدهد لایحه رتبه‌بندی معلمان اجرا می‌شود

[ad_1]

ایسنا/ اصفهان نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید نحوه تامین مالی اجرای لایحه رتبه بندی معلمان را بررسی کند و تصمیم نهایی را با دولت در میان بگذارد.

رحمت الله فیروزی در گفت وگو با ایسنا در مورد آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان، وی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در مرحله ای است که در صورت ضمانت مالی دولت اجرایی می شود و شورای نگهبان نیز نواقص این لایحه را بیان کرده است و در این مرحله دولت باید اعتبارات لازم برای اجرای این لایحه را تامین کند. طرح. اجرای لایحه قانون رتبه بندی معلمان.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید نحوه تامین اعتبار پروژه را بررسی و تصمیم نهایی را به دولت گزارش دهد. معتقدم برای رفع مشکلات معیشتی مردم باید به همه اقشار و اقشار جامعه توجه شود.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ستون فقرات هر کشوری است و معلمان در جوامع مختلف از شأن و منزلت خاصی برخوردارند و نباید مشکل مالی داشته باشند. حقوق آنها باید متناسب با شرایط جامعه باشد و اگر بودجه و منابع لازم برای اجرای قانون رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شود، مشکلات زندگی آنها حل می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
مزایای مشاوره با وکلای جرایم سایبری
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *