شهرداری تهران تا پایان سال کارگاه مترو خط ۶ را تکمیل کند

[ad_1]

نماینده مردم استان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه رفع مشکل منطقه 7 تهران تاکید شد که شهرداری تهران برای تکمیل این پروژه تا پایان امسال کارگاه خط 6 مترو را فعال کند. . .

به گزارش ایسنا، علی خضریان در تشریح تجمع مردمی منطقه 7 واقع در مسجد امام حسن مجتبی (ع) که با حضور بی سر و صدا نماینده فنی و عمرانی استانداری تهران، شهردار منطقه، هیئت امنای امام حسن مجتبی برگزار شد. گروه مشاوران و مصلی منطقه 7 و اهالی منطقه کاج بیان کردند: در این جلسه با توجه به مشکلات ساکنان منطقه از نظر حمل و نقل عمومی و دسترسی به شبکه مترو، مقرر شد شهرداری تهران نسبت به فعال سازی سامانه مترو اقدام کند. کارگاه خط 6 مترو تا پایان ساعت 14 برای تکمیل پروژه.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات مجمع نظارت میدانی از منطقه 7، شهرداری این منطقه باید تا پایان تابستان 1401 عملیات اجرایی ورزشگاه خیابان مرودشت را به اتمام برساند. همچنین شهرداری موظف شد تا پایان سال 1401 از ورزشگاه توکلی برای افزایش سرانه ورزشی استفاده کند.»

سخنگوی تهران افزود: مقرر شد شهرداری منطقه 7 تهران موضوع پاکسازی زمین پیراپزشکی خانواده ارتشی در خیابان معلم را تا پایان سال جاری تکمیل و تا پایان به فضای سبز منطقه اضافه کند. سال آینده خواهشمند است جهت انجام آنچه که لازم است با سازمان تامین اجتماعی و به منظور کنترل بیشتر، یک نسخه از این مکاتبه را به مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی و به استانداری ارسال نمایید تا و در شورای اداری این موضوع را رصد می کند.

خواندن
الزام ارائه کارت واکسیناسیون برای دریافت خدمات از امروز/ با دستگاههای متخلف برخورد می شود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز به بازسازی مسجد تاریخی امام حسن مجتب (ع) که به برکت نفس گرم آیت الله خوشوقت (ره) یکی از مساجد فعال و انقلابی تهران است، مقرر شد مجوز بازسازی صادر شود. از پرداخت معاف شود. همچنین شهرداری منطقه 7 در خصوص اختصاص زمینی در جنوب غربی پادگان سپاه که فاقد نوآوری برای ایجاد فضای سبز است با مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و استانداری مکاتبه کند و استانداری نیز این موضوع را پیگیری کند. تا حد امکان سوال

خضریان در پایان گفت: همچنین مقرر شد پس از شناسایی یکی از مدارس فرسوده منطقه، با توافق با سازمان نوسازی مدارس، این موضوع برای تخصیص 10 میلیارد تومان به استانداری تهران گزارش شود. برای بازسازی آن قرار است دیگر مدرسه فرسوده منطقه با هماهنگی سازمان بهسازی مدارس به استانداری معرفی شود تا با هزینه خیرین مدرسه ساز مرمت شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *