فاز دوم سامانه «جامع سازمان حفاظت محیط‌ زیست» به بهره‌برداری رسید

[ad_1]

سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی فاز دوم سامانه «سازمان یکپارچه حفاظت محیط زیست» همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایسنا در اجرای ماده 17 آیین نامه حقوق شهروندی در نظام اداری برای ردیابی مشتریان و افزایش پاسخگویی به مشتری، فاز دوم سامانه «سازمان جامع حفاظت محیط زیست» به طور همزمان به بهره برداری رسید. مثل دهه فجر

ارائه خدمات عمومی بهتر به مردم، توانمندسازی شهروندان از طریق دسترسی به اطلاعات یکی از اهداف دولت الکترونیک است. از دیگر مزایای دولت الکترونیک می توان به فساد کمتر، شفافیت و راحتی بیشتر، افزایش درآمد، کاهش مصرف کاغذ و صرفه جویی در انرژی و هزینه اشاره کرد.

در این راستا سازمان حفاظت محیط زیست در حال توسعه فازهای اول و دوم سامانه یکپارچه سازمان حفاظت محیط زیست است که فاز اول آن در مردادماه سال جاری در حوزه محیط زیست انسانی به بهره برداری رسید و خواهیم کرد.

لازم به ذکر است مرحله دوم این سامانه شامل بخش هایی مانند صدور مجوز احداث کارگاه های تاکسیدرمی، نمایشگاه های حیات وحش، پرورش حیوانات، پرندگان آبزی و آبزیان، پستانداران، طرح ملی حسابداری و پایگاه غنایم کشور می باشد.

همچنین صدور پروانه ارزیابی پروژه های بزرگ عمرانی کشور، صدور مجوز تاسیس تاسیسات تولیدی، صنعتی و خدماتی در 31 استان کشور و بانک اطلاعات آتش سوزی، قطع درختان و درختچه ها، بانک اطلاعات تملک اراضی دولتی. ، تخریب و تملک اراضی و موارد دیگر .سامانه محیط زیست پیچیده راه اندازی شد.

شایان ذکر است، سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور 67 شناسنامه برای خدمات «الکترونیکی و غیرالکترونیکی» احصا کرد که از این تعداد 37 دستگاه از 67 خدمت امکان الکترونیک شدن را دارند.

خواندن
هراس از انگشت‌نما شدن در موضوع خشونت علیه زنان جنبه بازدارندگی دارد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

با توجه به نیاز و توانایی پیاده سازی خدمات الکترونیکی، 26 مورد از 37 خدمت در سامانه پیاده سازی شده است و سازمان حفاظت محیط زیست در فاز بعدی 11 سرویس الکترونیکی دیگر را در دستور کار دارد و در تلاش است تا به بهره برداری برسد. تا پایان سال 1401. به آرامی

با اجرای مرحله سوم خدمات الکترونیکی اداره محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست راه اندازی می شود. انتشار اطلاعات، ارائه آنلاین گزارش مدیریت، تعامل فنی با سایر دستگاه های اجرایی در راستای افزایش شفافیت از دیگر خدماتی است که می توان به آن اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، متقاضیان و ذینفعان در بخش های مختلف محیط زیست می توانند اینجا کلیک.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *