مهلت دادستان برای تعیین تکلیف خودروهای دپو شده در شیراز

[ad_1]

ایسنا/ فارس دادستان و انقلاب مرکز فارس یک هفته مهلت داد تا وضعیت خودروهای انبار شده در انبار کارخانه ایرانخودرو شیراز مشخص شود.

سید مصطفی بحرینی روز شنبه 18 بهمن ماه در بازدید سرزده از انبار کارخانه ایرانخودرو شیراز دستور تعیین تکلیف خودروهای دپو و رعایت حقوق مشتریان را صادر کرد.

بحرین با صدور احکامی خطاب به نمایندگان سازمان صمت و ادارات تعزیرات و بازرسی دولتی بر توجه به رعایت حقوق مددجویان تاکید کرد و تصریح کرد: مدیران مسئول این مجموعه و شرکت ذیربط باید با پاسخگو بود.” .

وی گفت: دادستانی در چارچوب تکالیف قانونی خود در هر موضوعی که حقوق شهروندی تضییع شود اعم از بهداشت عمومی، ترافیک شهری و جاده ای، تامین مایحتاج ضروری و لوازم خانگی وارد عمل می شود.

بحرین با تاکید بر اینکه دادستانی بر حفظ حقوق شهروندان اصرار دارد، مهلت یک هفته ای برای تعیین تکلیف خودروها در انبار ایرانخودرو شیراز داد، پارک دلایل عدم تحویل، وضعیت مبلغ ورودی و … را استخراج کرد. موجودی قطعات یدکی انبارها و تاریخ انقضای خودروها و ارائه آن به دادسرای شیراز.

وی تصریح کرد: اداره کل تعزیرات استان نیز موارد مالی و کمبودها در تامین و توزیع کالا، قصور، انباشت و امتناع از فروش را بررسی و در صورت قصور نسبت به اجرای قوانین اقدام خواهد کرد. . .

دادستان عمومی و انقلاب شیراز همچنین از بازرسی استان فارس خواست نسبت به بی توجهی و کم کاری احتمالی سران در خصوص تامین بی رویه قطعات رسیدگی و از اقدامات مسئولان این واحد تولیدی و شرکت ذیربط منتفی شود.

خواندن
بغداد: از نقش محوری خود برای نزدیک کردن دیدگاه‌های تهران-ریاض استفاده می‌کنیم
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

بحرینی همچنین بر توجه قوه قضائیه و حمایت از تولید و صنعت و تلاش برای رونق و بهبود تولید و رفع مشکلات تاکید کرد و افزود: درآمدها و منافع حاصل از رونق تولید، صنعت و سرمایه گذاری باید به مردم برسد حرکت مدیران صنایع باید در رأس صیانت از حقوق عامه و حقوق مصرف کننده باشد و قوه قضائیه نیز از آنجایی که حمایت قضایی از تولیدکنندگان را در دستور کار قرار داده است، در حفظ حقوق مردم نیز محتاطانه عمل می کند.

فرصت هفتگی برای تعریف تکلیف ناوگان در شیراز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *