نگرانی آمریکایی‌ها از توان موشکی ایران/ هشدار چند عضو مجلس نمایندگان به بایدن

[ad_1]

در ادامه خصومت مقامات آمریکایی با ایران، شماری از نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا با پیشبرد مذاکرات در وین، از رئیس جمهور خود خواستند که بر برنامه موشکی بالستیک ایران تمرکز کند.

به گزارش ایسنا، گروهی از نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا پس از مذاکرات وین و لغو برخی تحریم ها از سوی واشنگتن، در نامه ای به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، خواستار تمرکز بر دفاع موشکی ایران شدند. برنامه

به گزارش نشنال ریویو، در حالی که واشنگتن به دنبال دستیابی به توافق با ایران در مورد بازگشت دوجانبه به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و لغو تحریم ها در وین است، قانونگذاران آمریکایی در نامه خود هشدار دادند که «دولت به این موضوع پاسخی نداده است. آخرین تحولات برنامه موشکی ایران.”

این نامه به ابتکار جو ویلسون، رئیس کارگروه امنیت ملی کمیته تحقیق جمهوری خواه، بزرگترین جناح حزب در کنگره آمریکا، و توسط پنج قانونگذار جمهوری خواه دیگر امضا شد. آنها در نامه خود از آزمایش پرتاب ماهواره ایران به عنوان موضوعی نگران کننده یاد کردند.

جو ویلسون همچنین به نشنال ریویو درباره این نامه گفت که دولت جو بایدن استراتژی مشخصی برای مقابله با آنچه که تهدید موشکی علیه ایران می نامد ندارد و موفقیت جمهوری اسلامی در این برنامه به معنای دسترسی به موشک های ICBM است. خاک آمریکا خواهد داشت.

نمایندگان مجلس در نامه خود با بیان اینکه موشک های ایران می تواند متحدان اروپایی واشنگتن و ایالات متحده را تهدید کند، استدلال کردند: دولت بایدن قبلاً در مورد پرتاب آزمایشی سال گذشته در ایران ابراز نگرانی کرده است، اما این کافی نیست و باید متوقف شود.

خواندن
با خبر یک قتل هولناک چگونه برخورد کنیم؟
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *