وزیر اطلاعات: امنیت باید متکی بر مردم باشد

[ad_1]

وزیر اطلاعات: امنیت باید به مردم بستگی داشته باشد

وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امنیت باید در گرو مردم باشد. اگر امنیت مردم پایه و اساس باشد، موفقیت حاصل خواهد شد.»

در شورای تامین استان سیستان و بلوچستان

حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دهه فجر انفجار نور بود، افزود:
وی تاکید کرد: این انقلاب و این حرکت مرهون خون شهدا و حضور موثر مردم، استقامت، صبر، تلاش و جهاد همه اقشار، ملیت ها و مذاهب این کشور است.
وزیر اطلاعات افزود: امروز می بینیم که با همه فتنه ها، توطئه ها، تجزیه طلبی ها، اقدامات تروریستی و توطئه های باندی به ویژه فتنه های رژیم صهیونیستی و همچنین اقدامات گسترده آمریکا به فضل الهی. خداوند و به رهبری رهبر فرزانه ما در ایران.» ما منطقه و جهان هستیم.
وی ادامه داد: امروز می بینیم که علیرغم اینکه دشمن سعی کرد از درون و کشور ما برای این انقلاب و حرکت هزینه کند و در مقابل قیام ها و توطئه ها مقاومت کند، محور مقاومت گسترش یافته و شکل گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب گفت: امروز نمایندگان جمهوری اسلامی در مقابل همه مدعیان قدرتمند جهان و به عنوان کشوری با حضور موثر در امنیت جهانی، راهکارهای جهانی و قدرت جهانی سرافراز می نشینند. “
وی تاکید کرد: این صلابت، افتخارات و سربلندی مرهون تدابیر مقام معظم رهبری، امام راحل و شهداست و حضور ملت همواره در صحنه انقلاب اسلامی است.
وزیر اطلاعات بابیان اینکه امروز در استان سیستان و بلوچستان امنیت داریم و توانسته ایم با توطئه ها و فتنه های مختلف در حوزه امنیتی مقابله کنیم، نتیجه آن اتحاد شیعه و سنی، همکاری مردم است. این استان و تلاش. نیروهای مسلح.» این اجرای قانون و امنیت است.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: هر روز شکل ها، روش ها و تاکتیک های دشمن در حال تغییر است، اما این دشمنی متوقف نمی شود، بنابراین اگر بتوانیم این وحدت باید برای حفظ رضایت مردم باشد. این انسجام را داشته باشند و برای جلب رضایت مردم تلاش کنند». اگر طبقات، ملیت ها و مذاهب مختلف حاصل شود، موفقیت های مضاعفی برای این کشور به دست خواهیم آورد.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: باید برای آسایش این مردم به ویژه مردم غیور و رنج دیده استان سیستان و بلوچستان و همچنین برای اشتغال، معیشت، اقتصاد و آنچه امروز جامعه نیاز دارد تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم مردمی است، گفت: این دولت تمام تلاش خود را برای رونق اقتصادی و اشتغال جمعیت این استان و رفع مشکلات حیاتی و اجتماعی سیستان و بلوچستان به کار گرفته است.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: با همه تهدیدات مختلف در آن سوی مرز سیستان و بلوچستان امروز با انسجامی که در همه مجموعه ها وجود دارد این استان از نظر امنیتی در سطح قابل قبولی قرار دارد.
معلم خیابانی افزود: همگرایی خوبی در همه گروه ها برای توسعه و امنیت پایدار استان وجود دارد و در این استان با کار جهادی و در سایه این امنیت پایدار می توانیم در مسیر پیشرفت خوبی داشته باشیم. توسعه. “
وی ادامه داد: برای این استان استفاده از ظرفیت مرزی حائز اهمیت است و این استان با 1600 کیلومتر مرز دارای فرصت های تجاری خوبی است و این موضوع می تواند کارنامه امنیتی را تقویت کند.
وزیر اطلاعات همچنین با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
امام زاهدان روز جمعه گفت: به نظر می رسد استان با مشکلاتی مواجه است که ربطی به تحریم های اقتصادی و مشکلات بودجه ای ندارد و با وجود همه تحریم ها، اعتبارات بودجه ای زیادی به استان سرازیر شده است و باید از این بودجه ها به درستی استفاده شود. ” در حال حاضر پروژه های با ارزش زیادی داریم که هنوز تکمیل نشده و ناتمام مانده اند.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب با حضور در دفتر مطبوعاتی اداره کل اطلاعات استان به درخواست های مردمی سیستان و بلوچستان پاسخ داد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم داد.
همچنین در جلسه شورای تامین سیستان و بلوچستان مدیرکل جدید اداره کل اطلاعات استان معرفی و از زحمات مدیرکل قبلی تقدیر شد.
شایان ذکر است وزیر اطلاعات در سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای زاهدان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

خواندن
اسرائیل برای سرپوش گذاشتن به رسوایی امنیتی‌اش به اماکن مقدس اهانت می‌کند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *