کرمان به شدت درگیر بحران آب است

[ad_1]

کرمان دچار بحران آب شد

ایسنا/ کرمان رئیس اداره امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت: استان کرمان به شدت درگیر بحران آب است و 99 درصد آب مصرفی استان از بخش کشاورزی و صنعت تامین می شود.

احمد دهقانی در همایش «قنات، میراث ماندگار ایرانیان» با بیان اینکه قنات نمونه ای از هویت ملی ایرانیان است، گفت: به دلیل کمبود آب در کشور و به موازات آن در کرمان، قنات مهم ترین قنات است. مشکل مهندسی
وی با اشاره به اینکه قنات به معنای دوستی و آفرینش با طبیعت است، افزود: متاسفانه امروز همه ما می خواهیم در کوتاه ترین زمان ممکن به همه چیز برسیم و این تفکر و نگاه انسان را به سمت نابودی خود و طبیعت سوق می دهد.
رئیس اداره امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان با بیان اینکه قنات یک میراث علمی و تمدنی است و باید عواقب زیانبار بی توجهی به آن را تبیین کرد، گفت: استان کرمان به شدت درگیر بحران آب است و 99 درصد استان درگیر بحران آب است. مصرف آب در بخش کشاورزی و صنعت است.
وی با اشاره به اینکه شهر کرمان با کم آبی مواجه است، گفت: تابستان سال گذشته و سال های گذشته با مشکل کم آبی در شهر کرمان مواجه بودیم که هنوز هم وجود دارد.
دهقانی با بیان اینکه مردم در عرصه های مختلف با ما مشارکت می کنند و سازمان های مردم نهاد میراث فرهنگی نیز باید اهمیت قنات و ضرورت وجود آن را به مردم آموزش دهند، گفت: بی شک خود مردم نیز با ما مشارکت خواهند کرد و آگاهی بخشی خواهند داشت.

خواندن
تخریب دیوار ویلاهای نهاد ریاست جمهوری در قشم
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *