الزام ارائه کارت واکسیناسیون برای دریافت خدمات از امروز/ با دستگاههای متخلف برخورد می شود

[ad_1]

ایسنا/ گلستان استاندار گلستان در ستاد تاج و تخت این استان از تصمیم برای ارائه هرگونه خدمات در ادارات و موسسات گلستان از فردا در ازای دریافت کارت واکسیناسیون خبر داد.

علی محمد زنگنه در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان با بیان اینکه باید چاره اندیشی برای کاهش سرعت شیوع ششمین پیک ویروس کرونا در استان باشد، گفت: باید تلاش کنیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم. از جمله استفاده کامل از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در تمامی اماکن و محافل.
وی با بیان اینکه نرخ رشد واکسن دوز سوم استانی بسیار پایین است، افزود: هدف ما برای معرفی 40 درصدی نوبت سوم واکسن کرونا در استان کاملا منطقی و قابل دستیابی است، اما سرعت شهرها باید افزایش یابد.

استاندار گلستان با بیان اینکه شهرستان ها باید از نظر رشد واکسیناسیون کرونا در نوبت سوم در رقابت سالم رتبه بندی و رتبه بندی شوند، خاطرنشان کرد: این یکی از اولویت های استانداران در روزهای اخیر است و انتظار داریم دوز واکسیناسیون به میزان قابل توجهی انجام شود. جدی باشید.مراقب سومی باشید.

زنگنه گفت: ارائه هرگونه خدمات در ادارات، خودروسازی، ایستگاه‌های راه‌آهن و هوایی، باجه‌ها، بانک‌ها، هتل‌ها، اماکن ورزشی، استخرها، کارگاه‌ها و صنایع کوچک و غیره. وی خاطرنشان کرد: از امروز مشمول ارائه کارت واکسیناسیون می شود. : متخلفان مطمئن باشند که با آنها معرفی و با آنها برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در مرحله اول به متخلفان این مصوبه تذکر داده می شود، ادامه داد: تلاش ما بر این است که مردم را متقاعد کنیم واکسن را در سه نوبت تزریق کنند و شرایط را برای افزایش نرخ واکسیناسیون به ویژه در نوبت سوم فراهم کنیم. “انجام دادن.
استاندار گلستان از تاج سرخ سه شهرستان گلستان خبر داد و گفت: شهر گرگان به شهرستان های علی آبادکتول و بندرگز اضافه شد و روند رو به رشد بستری شدن بیماران در استان همچنان ادامه دارد. همانطور که آمارهای کنونی نشان می دهد بیش از 400 بیمار در بیمارستان کرونا بستری شده اند.

خواندن
از سرگیری مذاکرات/مصوباتی درباره وام ازدواج و استخدام ایثارگران/چرایی قتل‌های ناموسی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *