توقف قریب‌الوقوع پروازهای رژیم صهیونیستی به دبی به دلیل اختلافات امنیتی

[ad_1]

رسانه های عبری از تعلیق قریب الوقوع پروازهای غیرنظامی اسرائیل به دبی به دلیل اختلاف دو طرف بر سر مسائل امنیتی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رسانه های صهیونیستی گزارش داده اند که اسرائیل ممکن است به زودی پروازهای غیرنظامی و مسافری خود به دبی را به دلیل اختلاف امنیتی بین دو طرف متوقف کند.

به گزارش وب سایت والا، ممکن است تمامی پروازهای خطوط هوایی اسرائیل اسرائیل به دبی از 8 فوریه به دلیل اختلاف نظر بین آژانس امنیتی اسرائیل شین بت و مقامات امنیتی دبی بر سر تدابیر امنیتی در فرودگاه بین المللی دبی متوقف شود.

این سایت صهیونیستی افزود: دفتر شاباک و نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل و همچنین وزارتخانه های امور خارجه و حمل و نقل برای حل این موضوع با دولت امارات در تماس هستند.

خبرگزاری شین بت گزارش داد: به دلیل اختلاف نظر با مقامات دبی، او قادر به تامین امنیت کافی برای خطوط هوایی اسرائیل در دبی نیست. اختلافات امنیتی اخیر بین دو طرف، سرویس های امنیتی اسرائیل را از انجام وظایف خود در تامین امنیت پروازهای اسرائیل باز داشته است.

شینبات تاکید کرد: «اینها اختلافات فنی هستند، نه سیاسی. ما در حال بررسی انتقال خطوط هوایی اسرائیل از دبی به ابوظبی هستیم.

با این حال، مقامات ارشد اسرائیلی می گویند که این جنجال منجر به توقف پروازهای شرکت های اسرائیلی به دبی از روز سه شنبه 8 فوریه خواهد شد، برخلاف آنچه که انتظار می رود منجر به توقف پروازهای دو شرکت اماراتی، فلای دبی شود. خطوط هوایی امارات به اسرائیل

انتهای پیام/

خواندن
آغاز نشست سران اتحادیه آفریقا
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *