قالیباف: نباید حتی یک لحظه مردم را فراموش کنیم

[ad_1]

رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تجدید میثاق نمایندگان با آرمان های امام خمینی (ره) تاکید کرد: این وفاداری نشان دهنده یک حقیقت مهم است و آن این است که ما به مسیر انقلاب خود ایمان داریم و همچنین معتقدیم که برای پیروز شویم و برای غلبه بر مشکلات خود باید به مرام امام تکیه کنیم و راه او را طی کنیم.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 15 بهمن) با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و شهدا تجدید میثاق کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: برای همه ما توفیق بزرگی بود که در دهه فجر بار دیگر در جوار حرم امام خمینی (ره) و شهدای بزرگوار گرد هم آییم و یاد شهدا، این مردم را به یاد بیاوریم. . کسانی که در هیچ زمان و مکان مصیبت و مصیبت، عقب نشینی نکردند، به امام و راه خود ایمان آوردند و به مردم و کشور خود ارادت داشتند و به اسلام و انقلاب خود می بالیدند.

وی ادامه داد: درود بر روح تابناک امام شهدا، این مردی که در روزگاری که دین در غربت بود و نامی از معنویت نبود و اسلام و مسلمین در دنیا سربلند نبودند و مظلوم بودند. این مرد الهی که فقط برای خدا صحبت می کرد، «او نه حرف زد و نه در راه خدا قدم برداشت، این تحول عظیم را در این دوره از تاریخ به وجود آورد.

رئیس قوه مقننه کشورمان افزود: امروز نیز مانند هر سال در این زمان و در این مکان حضور داشتیم اما ورود ما نمادین و نمایشی نیست. ما معتقدیم که امروز برای تجدید بیعت و میثاق با ائمه خود در اینجا جمع شده ایم و این بیعت نشان از یک حقیقت مهم دارد و آن این است که ما به راه انقلاب خود ایمان داریم و همچنین معتقدیم که برای پیروزی و غلبه بر مشکلات، ما باید به مرام امام تکیه کنیم و راه امام را طی کنیم.

خواندن
مدارس استان قم حضوری شد/ابتدایی ها تا پایان هفته غیر حضوری شدند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

قالیباف افزود: ما معتقدیم که انقلاب ما و امام ما برگی از تاریخ نبوده و امام حقیقتی همیشه زنده است و انقلاب ما حرکتی رو به رشد است و دلیل روشن آن هم خط بودن این انقلاب است. با سنت های الهی و این انقلاب یک انقلاب مردمی است و این شعار من نیست بلکه یک واقعیت است.

وی با بیان اینکه اگر به 40 سال گذشته نگاه کنیم می بینیم که هر جا موفق شدیم حقیقت بقای امام را هم می بینیم، تصریح کرد: و چالش را زمانی می بینیم که از مسیر انقلاب فاصله گرفتیم. و اعتقادات امام راحل; یعنی حقیقت امام زنده است و انقلاب اسلامی رو به رشد است. این حقیقت امام است که هم الگوی عمل و هم شاخص حرکت را به ما می دهد و هر گاه از الگوی عمل و شاخص حرکت منحرف شدیم دچار مشکل شدیم.

وی ادامه داد: اگر امروز در جامعه افرادی را می بینیم که سرخورده شده اند، افرادی که روزگاری با انقلاب بودند و امروز حسرت گذشته خود را می خورند، باید بدانند که از راه امام دور شده اند، پس باید پرداخت کرد. توجه به این مهم.» به ویژه خدمتگزار و همه کسانی که امروز مسئولیت دارند و این مسئولیت بر عهده ما گذاشته شده است، باید همواره نسبت به حرکت هایی که کشور و انقلاب به آن نیاز دارند متعهد باشیم و در این مسیر. ما باید بر اساس اصول و مبانی امام باشیم، حرکت را یاد گرفتیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در آرمان ها، شعارها و حرکت های امام (ره) مهمترین مشکل مردم یعنی مستضعفان و پابرهنه ها بوده و هست، افزود: طعم فقر را چشیدند. انقلاب مستضعفین است در تمام صحنه های انقلاب و در این 40 سال پس از آن شاهد بوده ایم که این مردم همیشه به انقلاب و نظام وفادار هستند پس باید به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به آنها متعهد باشیم و حرکت کنیم. در این جهت و در این لحظه مردم خود را فراموش نکنیم.

خواندن
افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ پروژه شهری با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

قالیباف بیان کرد: اگر می خواهیم در مسیر انقلاب در کشور حرکت کنیم باید در عرصه های مختلف در مسیر امام باشیم و متعادل حرکت کنیم. یعنی برای درست و در همه ابعاد باید حق جمهوریت، اسلام، استقلال، آزادی، عقلانیت و معنویت را ادا کرد و در حکومت داری باید حق عدل را ادا کرد و مطمئن بود که همه آنها با هم اهمیت دهید و این مکتب و راه امام است.

رئیس مجلس با بیان اینکه زیارت حرم امام خمینی(ره) شعاری نیست، گفت: این حضور به این دلیل رخ می دهد که ما خود را در عمل، در حرکت، در گفتار و در تصمیم گیری مقید به اصول و مسیر ایشان می دانیم.

قالیباف افزود: باید بدانیم که همه ما تعهد انقلابی داریم به ویژه با منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه گام دوم انقلاب که سند راهی است که باید طی کنیم. باید بدانید که اگر این راه و این راه را نرویم، خداوند با هیچکس عهد برادری ندارد و حتماً گروه ها، افراد و قبایل دیگر دین خدا را خواهند داشت.

رئیس مجلس در این خصوص تصریح کرد: جوانان و نیروهای انقلابی ما و معتقدان به سنت های الهی و مردم به دنبال تحول و حکومت جدید هستند و می خواهند فرزند زمان خود باشند. راه انقلاب و حقیقت صعودی ما باش.» امام راحل را در مسیری زندگی کنید که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و امروز هم مردم از مجلس انقلاب همین انتظار را دارند.

وی افزود: در کنار مزار شهدا و امام شهدا، از خداوند متعال توفیق خدمت و اطاعت و توفیق خدمت به مردم را خواستاریم تا در روز قیامت به گونه ای عمل کنیم که در قیامت باشیم. مدیون شهدا و امام شهدا و مردم ما نیستیم.» انشاالله بتوانیم از جمله افرادی باشیم که خدمتگزاران صادق برای مردم و سربازان خوب برای رهبر کبیر انقلاب و نیز توفیق خدمت به خداوند متعال باشیم.

خواندن
ایسنا - امحاء ۱۸ تن انواع مواد مخدر غیردارویی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس مجلس قانونگذاری به همراه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با قرائت فاتحه و اهدای فاتحه به این شهدای بزرگوار ادای احترام کردند. گل ها.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *