تشکر دبیرکل حزب اعتماد ملی از رییس دستگاه قضا

[ad_1]

تقدیر از دبیر کل حزب اعتماد ملی برای ریاست قوه قضائیه

دبیرکل حزب اعتماد ملی در نامه ای به رئیس قوه قضائیه از آزادی کیوان صمیمی بهبهانی از وی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، در این نامه آمده است: در خبرها خواندم که حکم آزادی موقت آقای کیوان صمیمی بهبهانی از سوی مرجع قضایی صادر شده است. از آنجایی که اینجانب طی نامه ای در تاریخ 3 بهمن سال جاری خطاب به جناب عالی درخواست آزادی این فعال سیاسی را دادم، این اقدام قوه قضائیه را در راستای توجه به مطالبات منطقی سیاسیون، دلسوزان و خیرخواهان می دانم و آن را می دانم. وظیفه من این است که تشکر و قدردانی خود را ابراز کنم. من از شما بابت آن متشکرم.
در عین حال امیدوارم این گونه اقدامات اولاً در مورد سایر زندانیان سیاسی ادامه داشته باشد و ثانیاً به روندی پایدار در مسیر تحول و بهبود نظام قضایی تبدیل شود تا شاهد آزادی باشیم. تمام زندانیانی که اکنون به اتهامات سیاسی یا صنفی در زندان هستند، سرشان بریده شده است.
الیاس حضرت خطاب در بخشی دیگر از این نامه از رئیس قوه قضائیه خواسته است: برای آزادی آنان زمینه ارائه دهید. به هر حال به تمامی این زندانیان دستور دهید از تمامی مزایای قانونی مقرر در قانون برای زندانیان سیاسی تا زمانی که در زندان هستند برخوردار شوند.» امیدوارم با هدایت صریح جنابعالی گام بلندی در این زمینه در جهت بهبود وضعیت قضایی کشور برداشته شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
نمایندگی فن ebm در ایران کجاست؟
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *