حزب‌الله عراق به ترکیه: قبل از اینکه دیر شود نیروهایتان را خارج کنید

[ad_1]

مقاومت اسلامی گردان های حزب الله عراق امروز شنبه، اشغالگران ترک در شمال عراق را تهدید کرد و خواستار خروج نیروهای عراقی قبل از از دست رفتن این فرصت شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری هریتیج، گردان های حزب الله عراق نشان داده اند که سوء مدیریت سیاسی و انعکاس آن در اختیارات فراکسیون اکثریت در پارلمان و دولت عراق باید در مسیر درست اصلاح شود. اعطای قدرت به افرادی از یک فرقه یا قبیله که لیاقت آن را ندارند، غیرقابل قبول است. آنها باید بفهمند که اگر بخواهند اوضاع را به نفع خود تغییر دهند، نه بیابان و نه قصرها خشم مردم را بر نمی دارند. بنابراین باید فوراً اظهار پشیمانی کنند و به جایی که باید باشند برگردند.

گردان ها افزودند: کسانی که در برابر ظلم مردم سکوت می کنند، شایسته مسئولیت پذیری مردم نیستند. این ملت با ثبات ملت یمن از این واقعیت رنج می‌برد که حامیانش تنها مانده‌اند و سکوت نمی‌کنند.»

وی گفت: “در اینجا ما فقط می توانیم از مردم عراق به خاطر تلاش های سخاوتمندانه آنها برای جمع آوری کمک های سخاوتمندانه برای کشوری شایسته و با ثبات با خرد و شجاعت تشکر کنیم. ما برای آنها آرزوی پیروزی داریم و ما نباید این کار را انجام دهیم.”

این گروه همچنین به تجاوزات اشغالگران ترک به شمال عراق اشاره کرد و تصریح کرد: همین بس که حاکمیت کشور را زیر پا بگذاریم و مردم ما را بکشیم. قبل از اینکه خیلی دیر شود، قدرت داشته باشید وگرنه پشیمان خواهید شد.

انتهای پیام/

خواندن
پاسخ معاون سازمان تعزیرات به گلایه شهروندان از سامانه 135
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *