دولت اسیر حاشیه‌ها نمی‌شود – ایسنا

[ad_1]

دولت اسیر حاشیه نشینان نیست

رئیس جمهور از تمامی دستگاه های مسئول از جمله وزارت راه و شهرسازی و شهرداری ها خواست بر اجرای دقیق قوانین بهداشتی در تمامی اماکن عمومی به ویژه اتوبوس ها، متروها و هواپیماها نظارت دقیق داشته باشند.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر یکشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک دهه مبارک فجر و 22 بهمن اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رئیس جمهور شاخصه های اصلی دولت مردم محور، تحول آفرین و عدالت محور را برشمرد و خاطرنشان کرد: فضای حاکمیت کار، کار و کار برای مردم است و اسیر حاشیه نشینان نیست.
رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع آزادسازی دریا و رودخانه اشاره کرد و گفت: هر یک از دستگاه های اجرایی که در قسمت رودخانه یا دریا ساخته می شود باید شایسته باشد که برای رفع این تجاوز پیشقدم شود. و ادعای مجری اول در این زمینه باید حکومت مردمی و بخشهای تابع آن وجود داشته باشد.
رئیس جمهور افزود: همچنین وزارت کشور باید با همکاری دستگاه های ذیربط اعم از استانداری ها و شهرداری ها در کنار آزادسازی دریاها و رودخانه ها، برنامه و آیین نامه جامع و دقیقی برای نحوه مدیریت و بهره برداری تهیه کند. مناطق آزاد شده برای تامین امنیت و فضا.” مردم باید از امکانات فرهنگی و اجتماعی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
نظام حقوق بین المللی مالکیت فکری و حمایت از صنایع دستی (3)
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *