قالیباف: خط امام هرگز تحریف‌شدنی نیست

[ad_1]

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خط امام هرگز قابل تحریف نیست. راز کارآمدی ما در کار بر روی درک، تصمیمات و عملکرد خودمان بر مبانی فکری و عملی بنیانگذار انقلاب است.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، سالروز شهادت امام هادی (ع) و رحلت آیت الله العظمی صافی را تسلیت گفت. گلپایگانی در جمع مردم شریف ایران و اهل بیت(ع) گفت: با حلول ماه پر خیر و برکت رجب امیدوارم بتوانیم از فرصت های ویژه این ماه استفاده کنیم به ویژه ما مسئولان نظام نیازمندیم. تزکیه نفس معنوی از مردم

وی در ادامه با بیان اینکه سالروز بازگشت پرشکوه حضرت امام خمینی (ره) به ایران عزیز و گرامیداشت دهه مبارک فجر به نکاتی در این زمینه اشاره کرد و گفت: تجدید بیعت با حضرت امام (ره) تجدید میثاق با انقلاب اسلامی». و این با مکتب امام و شخصیت و سیره اوست. خط امام را هرگز نمی توان تحریف کرد. راز کارآمدی ما در کار بر روی درک، تصمیمات و عملکرد خودمان بر مبانی فکری و عملی بنیانگذار انقلاب است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امام مظهر ایمان به خدا، به خود و مردم بود، راه امام روشن و برگشت ناپذیر است. انشاءالله تا پایان خدمت و تا پایان عمر در این عهد بمانیم و از برکات آن بهره مند شویم.

ادامه دارد…

[ad_2]
source

خواندن
قالیباف: از فرصت قانون جهش تولید دانش بنیان استفاده شود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *