افزایش کلانتری‌ها در تهران به کجا رسید؟

[ad_1]

رئیس پلیس پیشگیری تهران می گوید هنوز سازمانی برای جبران کمبود نیروی انتظامی در تهران تشکیل نشده است.

سرهنگ موقوفه جلیل در گفت وگو با ایسناوی در خصوص نیاز تهران به کلانتری های جدید گفت: بیش از 10 سال است که اعلام می شود شهر تهران حداقل به 40 کلانتری جدید نیاز دارد و این موضوع در رسانه ها نیز اعلام شده است، اما متأسفانه اعلام نشده است. هنوز به نتیجه ای رسیده است.» و حتی یک سازمان هم کار نکرد. باید توجه داشته باشید که در این زمینه سایر سازمان ها نیز وظایف و مسئولیت هایی دارند که باید به آنها عمل کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می توان بخشی از فضای بین نیروی انتظامی، سپاه و بسیج را برای جبران کمبود کلانتری استفاده کرد، گفت: هر سازمان و نظامی وظایف خاص خود را دارد و اگرچه تعاملات بین سازمانی وجود دارد. “بله، اما نمی توان ساختمان را از آنها گرفت.

این بنیاد ادامه داد: البته در تمام این سال ها همواره برای تقویت کلانتری ها و انعطاف پذیری بیشتر آنها تلاش کرده ایم، اما خوشبختانه به نتایج و موقعیت های خوبی دست یافته ایم. امروزه می توان گفت با اقدامات انجام شده در کلانتری ها شاهد کاهش فاصله حادثه تا حل و فصل جرم هستیم و حتی در مواردی مانند قتل نیز کلانتری ها به حل پرونده ها پرداختند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه توجه به کلانتری ها از اقدامات فرمانده انتظامی تهران بزرگ است، افزود: در خصوص کلانتری ها در دو بند اصلی اقداماتی را تعریف کرده ایم. یکی از اقدامات پیشگیرانه است، به ویژه در مناطق آلوده و جرم خیز، که در آن کارکنان اقدامات پیشگیرانه را انجام می دهند تا نقاط وقوع جرم و جنایتکاران را رصد کنند و از وقوع بسیاری از جرایم قبل از وقوع جلوگیری کنند.

خواندن
مسیر طراحی سایت برای طراح شدن از کجا شروع کنیم؟
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

هدیه افزود: قسمت دوم تقویت اقدامات عملیاتی است. خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است و تیم های ما بلافاصله پس از ارتکاب جرم حاضر شده و در اسرع وقت به آن رسیدگی می کنند. در حال حاضر کارایی و به موقع بودن کلانتری ها در شرایط خوبی است و تلاش خود را برای بهبود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *