سرمدی: اسدآباد با کمبود متخصص جراحی مغز و اعصاب مواجه است

[ad_1]

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه جراحی مغز و اعصاب و مشکلات روانی به اندازه کافی پزشک متخصص نداریم، گفت: در حال حاضر از نظر پزشکان متخصص در زمینه جراحی مغز و اعصاب و مشکلات روحی و روانی اقدام می کنیم.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با ایسنا، درباره حضور پزشک متخصص و تجهیزات پزشکی در حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: حوزه اسدآباد با حدود 120 هزار نفر جمعیت در مسیر بزرگراه کربلا واقع شده و پذیرای زائران عتبات است. تنها یک بیمارستان در محل اتصال استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام و بخشی از استان های جنوبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه از وضعیت توانمندی های اولیه راضی هستیم، گفت: طبق آماری که من دارم، مشکلی از نظر وجود متخصص در رشته های مختلف نداریم، مگر در زمینه جراحی مغز و اعصاب و مسائل روانی که کافی نیست. ” ما داریم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص کمک های سلامت در حوزه انتخابیه خود توضیح داد: در اسدآباد در بحث کمک های سلامت فردی به نام مرحوم بکایی داشتیم. برخی از اعمال نیک که در زمینه سلامتی به خوبی شناخته شده است.

سرمدی خاطرنشان کرد: آقای بلندی هم داشتیم که به بیمارستان شهر کمک می کرد که برای بیمارستان سی تی اسکن خرید. در دوران کرونا، خیریه هایی نیز داشتیم که به طور فعال در تهیه ژنراتورهای اکسیژن و کمک به مبارزه با کرونا مشارکت داشتند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان تعداد پزشکان حاضر در بخش های مختلف حوزه انتخابیه اسدآباد را 8 پزشک عمومی، 1 متخصص ارتوپد، 4 متخصص زنان، 4 متخصص داخلی، 2 متخصص قلب و عروق اعلام کرد. نفر، متخصص بیهوشی 2 نفر، متخصص اطفال 4 نفر، اورولوژیست 1 نفر، احیاگر 2 نفر، متخصص جراحی عمومی 2 نفر، متخصص مغز و اعصاب 1 نفر، رادیولوژیست 2 نفر، متخصص گوش و حلق و بینی 1 نفر، چشم پزشک 2 نفر، 1 روانپزشک، 2 دندانپزشک عمومی.

خواندن
تصویب آیین نامه اجرایی چگونگی ثبت نام و عضویت فعالان اقتصادی مستقر در مناطق آزاد تجاری – صنعتی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *