شرط تمدید ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن

[ad_1]

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی تا امروز 3 میلیون و 179 هزار نفر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد 320 هزار نفر مرد مجرد بالای 23 سال هستند. به گفته محمودزاده، در صورت وجود تقاضای قابل توجه، مهلت ثبت نام مجردها تمدید می شود و در غیر این صورت ثبت نام 20 بهمن ماه به پایان می رسد.

به گزارش ایسنا، از زمان آغاز فراخوان ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن (سامان) در 28 مهرماه، سه میلیون و 179 هزار نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 320 هزار نفر مرد مجرد بالای 23 سال هستند. معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر اظهار داشت: اگر با تقاضای قابل توجهی برای تمدید ثبت نام مردان مجرد مواجه شویم، فرصت تمدید وجود دارد. در غیر این صورت لیست ثبت نام 20 بهمن ماه بسته خواهد شد.

محمود محمودزاده اظهار داشت: برای اکثریت این تعداد یعنی بیش از 3 میلیون نفر معادل 95 درصد متقاضیان، سه شرط شفاف سازی فرم ج، نداشتن ملک شخصی و ازدواج در ستاد و لیست رعایت شده بود. افراد تصفیه شده برای تست وضعیت چهارم به نقشه استان اعزام شدند. سابقه سکونت درج شد. استان ها نیز شرط چهارم یعنی سابقه سکونت حداقل 5 ساله یا اثبات سکونت در شهر متقاضی مسکن را روشن می کنند که نتیجه بررسی را ثبت و به ستاد اعلام کنند.

محمودزاده ابراز امیدواری کرد که این قسمت از پالایشگاه در استان ها و شهرهای جدید احداث و به زودی تکمیل شود.

خواندن
تفاوت ترازو خانگی هوشمند با ترازوهای معمولی بلاگ سایمان دیجیتال (2)
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی تصریح کرد: برای آن دسته از متقاضیانی که شرط چهارم را داشته باشند از طریق پیامک به آنها اطلاع داده می شود و افراد مناسب به صورت الکترونیکی به بانک معرفی می شوند تا برای آنها حساب باز کرده و تمامی مراحل را طی کنند.

محمودزاده درباره ثبت نام مالکان و ورود آنها به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن: درخواست بیش از 58 هزار مالک برای دریافت املاک فردی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت و برای پرداخت خدمات وارد بانک های عامل می شود.

بنابراین گزارش، قانون جهش در تولید و عرضه مسکن (نهضت ملی مسکن) مصوب 17 مرداد 1400 از برنامه های کلان دولت سیزدهم است. دولت قصد دارد با ادغام جنبش ملی مسکن و اقدام ملی مسکن، چهار میلیون واحد مسکونی در چهار سال بسازد. بانک ها موظفند سالانه 360 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح رونق تولید و ساخت مسکن اختصاص دهند. بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی تا تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲. 209212 واحد نهضت ملی مسکن و زمین به مبلغ یک میلیون واحد واگذار شد.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی وعده داد 800 هزار واحد نهضت ملی مسکن تا پایان امسال وارد مرحله عملیات اجرایی می شود. اعتبارات این واحدها تهران 450 میلیون تومان، سایر کلان شهرها 400 میلیون تومان، مراکز استان ها 350 میلیون تومان، سایر مناطق شهری 300 میلیون تومان و روستاها 250 میلیون تومان با حداکثر سود 18 درصد دارند. بر اساس آخرین برآوردها قیمت هر متر مربع در واحدهای نهضت ملی مسکن 4.7 میلیون تومان اراده.

خواندن
رحمانی: آمریکایی‌ها راهی جز لغو یکباره‌ همه‌ تحریم‌ها در تمام سطوح ندارند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *