شهردار تهران زودتر لایحه احیای بافت فرسوده با رویکرد جنوب شهر تهران را ارائه کند

[ad_1]

رئیس کمیسیون بهداشت محیط و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بافت فرسوده بحران بزرگی برای پایتخت است، گفت: شهردار تهران باید هر چه سریعتر لایحه احیای بافت فرسوده را ارائه کند. احتمالا با نزدیکی جنوب تهران.

به گزارش ایسنا، مهدی پیرخادی وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و ارتقای سلامت جسمی و روانی آنان باید از طریق احیای بافت های فرسوده مورد توجه جدی قرار گیرد، گفت: احیای بافت های فرسوده در رسیدگی و رفع مشکلات زیست محیطی در کشور موثر است. تهران.”

وی ادامه داد: قطعا برنامه ریزان و شهردار تهران باید برای پیشگیری از بحران فکری جدی کنند زیرا هرچه خسارات احتمالی بحران هایی مانند سیل و زلزله را کاهش دهیم، مقابله با بحران راحت تر خواهد بود. برنامه ریزی برای جلوگیری از این گونه بحران ها بدون کاهش خسارات مالی باعث کاهش تلفات جانی می شود که مهمترین چیز است.

پیرهادی گفت: شهردار تهران هر چه سریعتر لایحه احیای بافت فرسوده را به شورای شهر ارائه کند.

رئیس کمیسیون بهداشت محیط و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه احیای بافت های فرسوده در محور جنوبی خیابان انقلاب اسلامی باید در دستور کار شهردار تهران قرار گیرد، تصریح کرد: چندین بار صادر شود. ساختمان های محدوده زیر محور خیابان انقلاب باید برای ارسال و تصویب در صحن شورا ارائه شود و به این ترتیب مرحله جدیدی از نوسازی بافت فرسوده پایتخت اجرا می شود.

پیرهادی درباره لزوم توجه به بافت فرسوده در نقاط مختلف پایتخت بیان کرد: سرمایه گذاران مسکونی در پایتخت عموما علاقه مند به سرمایه گذاری در شمال تهران هستند، ضمن اینکه با توجه به بافت جنوبی تهران با توجه به اینکه این مناطق هستند. معمولا بافت فرسوده بیشتر مورد نیاز است اما متاسفانه به دلیل عدم جذابیت برای سرمایه گذاران با بی میلی آنها مواجه شدیم.

خواندن
ترس از یک متخصص طراحی جذاب نمای اتاق خواب با استفاده از آجر پنج ایده فوق العاده
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تاکید بر اینکه بافت فرسوده بحران بزرگی برای پایتخت است، تصریح کرد: برنامه ریزی با رویکرد پیشگیرانه ضروری است، در غیر این صورت بروز بحران های احتمالی در شهر تهران آسیب های جبران ناپذیری به شهر وارد می کند. و شهروندانش..

وی با تاکید بر وخامت وضعیت محور جنوبی خیابان انقلاب گفت: شهردار تهران باید هر چه سریعتر شرایط و بسته های تشویقی مناسب را فراهم کند و از طریق مراجع ذیصلاح تغییراتی را در قوانین شهرسازی اعمال کند تا شهروندان احیا کنند. بافت فرسوده این منطقه.» دل ببندید و اقدام لازم را انجام دهید.

پیرخادی در پایان خاطرنشان کرد: تجربه چند سال گذشته نشان داده است که بی توجهی به بافت های فرسوده و قرار ندادن بسته های محرک در نواحی بافت های فرسوده باعث تحرک و نوسازی آن بافت ها نمی شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *