از تمامی فیلم‌ها با سوژه‌های قضایی و حقوقی استقبال می‌کنیم

[ad_1]

رئیس اداره فرهنگی معاونت فرهنگی و پرسنلی قوه قضاییه در بازدید از جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه زبانی گویاتر از زبان سینما نداریم، گفت: از همه فیلم هایی با موضوع قضایی و حقوقی استقبال می کنیم. ”

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محسن ابراهیمی ضمن بازدید از برج میلاد در خصوص جشنواره فیلم فجر و تاثیر سینما در کاهش جرم و جنایت صحبت کرد.
رئیس معاونت فرهنگی معاونت منابع انسانی و فرهنگی قوه قضاییه گفت: بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ام، فیلم های مختلفی در این جشنواره ارائه می شود و ژانرهای مختلفی را مشاهده می کنیم که باعث می شود امسال جشن سینمای ایران به خوبی برگزار شود. تعطیلات باشکوه از طعم ها تشکیل شده است متفاوت انجام خواهد داد.
وی درباره ارتباط تنگاتنگ برخی فیلم‌های این دوره با پرونده‌های قضایی واقعی و فرهنگی که ممکن است این فیلم‌ها در جامعه داشته باشند، گفت: از همه فیلم‌هایی با موضوع قضایی و حقوقی استقبال می‌کنیم. البته پیشنهاد می کنیم از همان ابتدا بتوانیم این همراهی را داشته باشیم. یعنی از همان لحظه شکل گیری ایده می توانیم کمک کنیم.

رئیس اداره فرهنگ معاونت منابع انسانی و فرهنگی قوه قضاییه درباره تاثیرگذاری سینما در کاهش جرایم گفت: زبان سینما یک زبان گویا است. زبان بسیار شلی دارد و فیلمبردار می تواند در چند قسمت داستان را به بیننده منتقل کند.

ابراهیمی تصریح کرد: نمی دانم در شرایط فعلی زبانی شیواتر از زبان سینما وجود دارد یا خیر. طبیعتاً پیشگیری از تخلفات و پیشگیری از دعاوی و دعاوی خصوصاً کیفری می تواند از طریق رسانه ها حتی حقوقی بسیار مؤثرتر باشد.

خواندن
ارمنستان سفیر بلاروس را احضار کرد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *