برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در استان تهران

[ad_1]

ایسنا/ تهران رئیس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: راهپیمایی 7 بهمن ماه در سطح خودرو و موتورسیکلت در تهران و سایر شهرستان های استان برگزار می شود.

جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی تهران امشب دوشنبه 18 بهمن ماه در سالن همایش های برج آزادی برگزار شد. در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی با بیان اهمیت دهه فجر و یوم الله 22 بهمن و قدردانی از فعالیت های انجام شده در این دهه، خاطرنشان کرد: با آغاز این فراخوان تکبیر یکی از برنامه های مهم روزهای آینده است.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران افزود: راهپیمایی 7 بهمن در تهران و سایر شهرستان های استان با خودرو و موتور سیکلت برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: این برنامه در تهران و به سمت میدان آزادی اجرا می شود. مسیرها و اطلاعات تکمیلی به اطلاع مردم انقلابی تهران خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: اگرچه می خواستیم مثل همیشه راهپیمایی باشکوه بهمن داشته باشیم، اما به دلیل اهمیت حفظ سلامت مردم در تاج، امسال نیز مراسم ماشینی برگزار کردیم و الحمدلله در اوایل چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شاهد خلق صحنه های حماسی بودیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
پیشنهاد حزب ندای ایرانیان برای ادامه مذاکرات هسته ای
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *