تدابیر وزارت نیرو برای توقف قطعی‌های برق باعث بازسازی اعتماد عمومی شد

[ad_1]

رئیس جمهور ارتقای خدمات اجرایی به روستائیان و عشایر بویژه در مناطق محروم را از اهداف اصلی دولت مردمی دانست و تصریح کرد: تامین منابع آب پایدار و رساندن آب سالم و استاندارد به مردم در مناطق روستایی. و مناطق عشایری یکی از وظایف مهم دولت است. در این زمینه امیدوار کننده است.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه های آب و برق روستاها و عشایر، کار این پروژه ها را در ایام دهه فجر دلگرم کننده خواند و گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بود. عاری از انقلاب و گام. یکی از برنامه هایی که امروز شاهد افتتاح یا آغاز فعالیت های اجرایی ایشان هستیم، حرکت در راستای آرمان های اصیل انقلاب است.

رئیس جمهور با بیان اینکه پروژه های آب و برق روستایی و عشایری که امروز افتتاح شد برای زندگی روستاییان و عشایر کشور بسیار موثر است، افزود: اقداماتی از این دست که باعث ارتقای کیفیت زندگی مردم روستایی و فقیر می شود. مناطق باید در خط مقدم باشد، برنامه ریزی و سیاست در دست دولت مردمی باشد.

رئیسی تامین آب و توسعه شبکه های برق را از اولویت های اصلی کشور و یکی از شاخص های مهم تحقق عدالت و توسعه پایدار دانست و گفت: با تشکر از ایام پیک مصرف که در سه سال گذشته گریبان مردم را گرفته است. . .

بهبود ساختار مصرف برق و آب یکی از اولویت های کشور است

آیت الله رئیسی در ادامه توضیحات وزیر نیرو درباره برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت وزارت آب و برق گفت: طرح های تولید برق تجدیدپذیر و توسعه شرکت توانیر تکمیل شده است. چشم انداز خوبی برای بخش انرژی کشور

خواندن
کر درایر چیست ؟ (4)
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس جمهور یکی دیگر از اولویت های کشور در حوزه انرژی را اصلاح طرح مصرف آب و آب دانست و تصریح کرد: اگرچه در حوزه تامین آب و برق با کمبودهایی مواجه هستیم، اما اصلاح طرح مصرف آب و برق در بخش های مختلف قطعا می توانند تا حد زیادی پاسخگوی نیازها و رفع کمبودها باشند.

آیت الله رئیسی همچنین وزارت نیرو را متعهد به رعایت و اجرای سه اصل دانست و خاطرنشان کرد: اصل اول، لزوم حاکمیت قانون در وزارت نیرو است. اقدامات انجام شده برای اصلاح تعرفه مشترکان پرمصرف می تواند تاثیر بسزایی در بهبود الگوی مصرف و برقراری عدالت بین مشترکان پرمصرف و کم مصرف داشته باشد.

اگر منابع آب موجود عادلانه توزیع شود طبیعتا با مشکلات کمتری مواجه خواهیم شد.

رئیس جمهور ادامه داد: اصل بعدی لزوم عدالت خواهی در وزارت نیرو است. اگر منابع آب موجود کشور عادلانه توزیع شود طبیعتا مردم احساس تبعیض نمی کنند و مشکلات کمتری خواهیم داشت.

رئیسی تاکید کرد: لازم است مسئولان وزارت نیرو با حضور در بین مردم، تمامی محدودیت های موجود را به صورت شفاف برای آنان تشریح کنند. من مطمئن هستم که وقتی مردم متوجه وضعیت شوند و ببینند دولت به توزیع عادلانه منابع محدود بین آنها اهمیت می دهد، برنامه هایی را که برای حل مشکلات تدوین شده و در حال اجراست دنبال خواهند کرد.

رئیس جمهور شفافیت را رکن سوم وزارت نیرو خواند و افزود: وزارت نیرو باید هم در تعامل با ادارات و ادارات همکار و هم در ارتباط با جمعیت شفافیت کامل داشته باشد و مدام در مورد مدیریت آب کشور به مردم اطلاع رسانی کند. . وضعیت برق

خواندن
تبعات کاهش ذخایر آب‌های زیرزمینی و ضرورت پایش کیفیت منابع آب
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

آیت الله رئیسی تصریح کرد: تنش آب امروز در اکثر نقاط کشور یک معضل گسترده است و در تمام سفرها و دیدارهایم با مردم استان های مختلف کشور، مشکلات و پیامدهای کم آبی از مهمترین دغدغه های آنان بوده است. و مطالبات.” وزارت نیرو با توجه به برنامه ریزی های خود در این زمینه باید با شناخت دقیق مشکل، اخذ و در نظر گرفتن راهکارهای کارشناسی و جلب کمک و همکاری مردم، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ناشی از کم آبی به کار گیرد.

استفاده از پتانسیل دانش بومی برای غلبه بر مشکلات هر منطقه که در دستور کار است.

رئیس جمهور از مسئولان وزارت نیرو خواست تا به راهکارهای پیشنهادی مردم برای رفع تبعات کم آبی توجه جدی داشته باشند و گفت: معمولا افرادی که شخصاً در صحنه با مشکلات برخورد می کنند راه های موثری برای حل آن می دانند. محل برون رفت از مشکلات هر منطقه باید در دستور کار دولت و دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

رئیسی همچنین برنامه های وزارت نیرو برای رونق اقتصاد صنعت برق را مفید خواند و گفت: آقای مهرابیان تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات پیمانکاران برق به کار می گیرد و قطعا این تلاش ها می تواند موجب پویایی و رونق صنعت برق شود. . و اقتصاد.”

پیش از سخنان رئیس جمهور، دکتر علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در سخنانی با تشریح آخرین وضعیت آب و برق کشور به تشریح برنامه های این وزارتخانه برای تامین پایدار برق و آب در کشور و بهبود تامین برق پرداخت. تولید برق و تامین آب.

خواندن
مبانی جمهوریت در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *