سازمان تبلیغات متولی اصلی تدوین آیین‌نامه صدور مجوز مراکز «همسریابی» است

[ad_1]

مدیرکل برنامه ریزی اجتماعی و توسعه جوانان با بیان اینکه در قانون جوانان سازمان تبلیغات اسلامی، متولی اصلی ضوابط، صدور مجوز به مراکزی است که به امور زناشویی می پردازند، تصریح کرد: «مجوز» به وزارت ورزش و ورزش واگذار شده است. جوانان: بر این اساس پیش‌بینی مجوز استرداد به کانون‌های ازدواج را برای دریافت نظرات و پیشنهادات اعضا برای شروع این کار آماده کرده‌ایم، اما مسئولیت اصلی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش ایسنا، مهدی متقی فر در دومین جلسه کمیسیون تخصصی ازدواج و خانواده که صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی رئیس این کمیسیون در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. با اشاره به قانون جوانان گفت: شکل نگرفته و مشخص نیست قانون و وظایف دستگاه ها بر عهده کیست.

دبیر کمیسیون تخصصی ازدواج و خانواده افزود: اما برای تسریع در اجرای قانون کار را آغاز کرده ایم و امیدواریم مصوبه کمیسیون تخصصی ازدواج و خانواده اهرمی برای حرکت این موضوع باشد. سریعتر جلو بروید.” “

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در ادامه این جلسه، در دستور کار بررسی لایحه اصلاح قانون تسهیل ازدواج و بازنگری در ضوابط صدور مجوز مراکز فعال در این حوزه. در خصوص ازدواج در قانون جوانان، پیشنهاداتی برای اظهار نظر اعضا و کاستی های احتمالی تشکیل شد، اعضا به بحث و تبادل نظر پرداختند و مقرر شد هر ارگان پیشنهادات و نظرات خود را کتباً به کمیسیون تخصصی ازدواج و خانواده ارسال کند. .

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
طرح جهش تولید دانش بنیان اصلاح شد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *