سرقت علائم و گاردیل در بزرگراه‌های پایتخت/تمهیدات شهرداری برای کاهش سرقت ها

[ad_1]

معاون امور فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص سرقت تجهیزات شهری توضیحاتی ارائه کرد.

محمدرضا شیخبهایی در گفت وگو با ایسناوی در خصوص وضعیت سرقت خودروهای شهری در حوزه حمل و نقل گفت: توجه داشته باشید که سازمان حمل و نقل و ترافیک تنها در حوزه راهداری فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه تعمیر و نگهداری ماشین آلات و تجهیزات در حوزه راه بر عهده مناطق است، اظهار کرد: حجم خدمات سازمان حمل و نقل معطوف به راه هاست که متاسفانه شاهد سرقت تجهیزات شهری هستیم. در جاده ها، اما ما قصد داریم جزئیات را برای جلوگیری از سرقت تغییر دهیم.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برخی از سرقت ها به سمت دیوارهای صوتی بوده است، گفت: سارقان اقدام به سرقت قطعات فلزی دیوارهای صوتی کردند اما تلاش کردیم اقداماتی را انجام دهیم. برای کاهش سرقت.” بنابراین با تغییر نحوه اتصال دیوارهای صوتی به یکدیگر توانستیم تا حد زیادی از این سرقت ها جلوگیری کنیم.

شیخابی افزود: طی 9 ماه گذشته دیوارهای صوتی تعمیر و بازسازی شده با روش های نوین اتصال به یکدیگر متصل شده اند اما خوشبختانه در مواردی که ایجاد کرده ایم حتی یک مورد سرقت نیز مشاهده نشده است. . “

وی با بیان اینکه سارقان متوجه تابلوها و تابلوهای بزرگراهی می شوند که فلزی هستند، اظهار داشت: در سطح شهر اتفاق می افتد که باید اتصالات رزوه ای را به جوش تبدیل کنیم. خوشبختانه در مناطقی که از این روش استفاده شده است استقبال خوبی شده و شاهد کاهش سرقت هستیم اما سرقت برخی علائم کوچک مانند سیلندرهای پلاستیکی و … اجتناب ناپذیر است.

خواندن
شکایت بیت امام (ره) از حسین دهباشی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت امنیت پلیس را بر عهده دارد، ادامه داد: محله‌ها تلاش می‌کنند ابزار و تجهیزات را روشن نگه دارند، اما وقتی یک دوربین یک میلیارد دلاری از یک پناهگاه کنار جاده‌ای به سرقت می‌رود، وظیفه پلیس حفظ نظم است، زیرا حمل‌ونقل شهری است. سازمان.” تهران که مجری برقراری نظم و امنیت نیست.

معاون امور فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه معمولاً در حریم بزرگراه‌ها که کوچک‌تر از بزرگراه‌های شهری هستند، علائم راه، سیلندرهای پلاستیکی، نرده‌ها و … سرقت می‌شود، گفت: گفت: در گشت های خود متوجه شدند. دزدیده شده است و کمبود آن به ما اطلاع داده شده است تا بتوانیم آن را جایگزین کنیم.

وی گفت: امنیت مردم در اولویت است، بنابراین به محض اطلاع از سرقت تابلو یا نرده را تعویض می کنیم. اما اکنون برنامه های ما این است که آلیاژ و جنس تابلوها و تابلوها را به گونه ای تغییر دهیم که انگیزه سرقت برای سارقان کاهش یابد و بررسی ها نشان داده است که اگر این کار را انجام دهیم موفق خواهیم بود زیرا تغییر در نحوه اتصال است. دیوارهای صوتی با نشان دادیم که سرقت در این منطقه کاهش یافته است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *