مراسم خداحافظی سفیر پیشین فلسطین در تهران برگزار شد

[ad_1]

مراسم تودیع صلاح زواوی سفیر سابق فلسطین در تهران و معارفه هیئت های سیاسی در ایران با حضور جمعی از مقامات جمهوری اسلامی ایران و برخی سفرای خارجی در تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تودیع صلاح زواوی سفیر سابق فلسطین در تهران و معارفه هیات های سیاسی به ایران با حضور علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه سابق، نماینده وزیر امور خارجه، شخصیت های فرهنگی و سیاسی و تعدادی از سفرای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. کشورهای عربی و اسلامی سفیر سازمان ملل در تهران نیز در مرکز مطالعات استراتژیک خاورمیانه برگزار شد.

این مراسم توسط انجمن های دوستی ایرانی-عربی و ایرانی-هندی به منظور تشکر و وداع با صلاح زواوی، سفیر فلسطین، به دلیل مدت طولانی تصدی سفیر در ایران برگزار شد که پس از چهار دهه ماموریت رسماً به پایان رسیده است.

در این مراسم احمد قربانف سفیر ترکمنستان که به عنوان باتجربه ترین سفیر خارجی در تهران شناخته می شود، به عنوان مقدمه سفارت ایران در سخنانی کوتاه گفت: طی چند سال اقامتم در ایران بسیار آموختم و از تجربیات و توصیه های آقای زواوی بهره بردم و از این بابت از ایشان بسیار سپاسگزارم.

صلاح زواوی همچنین درباره برخی از خاطرات و تجربیات خوبی که در ایران داشته صحبت کرد و آرزو کرد روابط دو کشور پایدار بماند.

رضا سیدان رئیس انجمن دوستی ایران و هند نیز با اشاره به فعالیت های سیاسی و فرهنگی زواوی گفت: سفیر فلسطین از معدود سفرایی است که با همه گروه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی روابط گرمی دارد.

خواندن
دل خوشی از پته‌های امروزه نداریم
قدرت گرفته از پارسیان لیرز
مراسم تودیع سفیر سابق فلسطین در تهران برگزار شد

عکس یادگاری حاضران در مراسم وداع سفیر سابق فلسطین در تهران

علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه پیشین نیز از عملکرد مثبت زواوی در دوران تصدی وی در سفارت فلسطین در تهران صحبت کرد.

پس از سخنان سخنرانان، شرکت کنندگان در مراسم وداع با صلاح زواوی به محوطه باز مراسم رفتند و کیک صلح و دوستی توسط صلاح زواوی سفیر هیئت های سیاسی در ایران بریده شد. ، سیدان و احمد. قربانوف، سفیر ترکمنستان

به گزارش ایسنا، ماموریت صلاح الزواوی در ماه گذشته دومین سفیر فلسطین در تهران بود که پس از 4 دهه به دلیل سفیر طولانی مدت وی در ایران پایان یافت و دخترش سلام الزواوی به عنوان سفیر جدید فلسطین در ایران انتخاب شد. . . ماموریت در تهران

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *