نیروی هوایی ارتش به یکی از ارکان اقتدار دفاعی کشور تبدیل شده است

[ad_1]

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت نوزدهمین روز نیروی هوایی گفت: مجموعه توانمند نیروی هوایی اکنون به یکی از ارکان توان دفاعی و بازدارندگی میهن عزیز تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از ارتش، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی سالروز وفاداری تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش به امام را به امام خمینی (ره) تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا
نوزدهمین روز از بهمن ماه سالروز حماسه و وفاداری تاریخی پرسنل نیروی هوایی ارتش به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در ایام حساس و دهه فجر انقلاب را که ضربه مهلکی بر جان مردم وارد کرد را گرامی می دارم. بدن رژیم دیکتاتوری و شاه.

این فداکاری استوار و پیروزمندانه، روند فروپاشی و فروپاشی رژیم شاهنشاهی را تسریع کرد و چند روز پس از پیروزی شکوهمند انقلاب در 22 بهمن 1357، تشکیل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آمریکا وابسته شد. . و سلطه و سیاست غرب به ویژه حضور تحقیرآمیز، مستشاران آمریکایی سرنوشت و جهت گیری های راهبردی این نیرو را تعیین کردند و راه مبارک و سربلندی را برای مدافعان آسمان کشور گشودند تا نقش خود را در پاسداری از نظام اسلامی ایفا کنند. میهن، این گروه قدرتمند امروز به یکی از ارکان دفاعی و مهار میهن عزیزمان تبدیل شده است.

درخشش فرزندان ملت ایران در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کسب موفقیت ها و دستاوردهای برجسته در عرصه های مختلف مدیریتی، ساختاری، سیستمی، تجهیزاتی و فناوری مطابق با الزامات دفاعی و امنیتی. . در مقابل تهدیدات، مایه مباهات ایران و ایران به ویژه نیروهای مسلح کشور است.

خواندن
سفارش لیبل گلاسه اوال
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

در شرایط بزرگ تاریخی معاصر که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف و آرمان های تمدنی نظام و ملت بزرگ ایران در بخشی از اعلامیه گام دوم انقلاب است. نقشه راه «تقویت» بر اساس منویات مقام معظم رهبری خامنه ای (مدظله العالی) تصمیم گرفت نگاهی به توان دفاعی متراکم و رو به رشد و مهار دفاعی بیندازد، برتری میهن اسلامی لحظه مبارزه و تفکر نیست. راهبرد «تقویت» به عنوان یک نیاز مسلم برای زندگی امن و مترقی امروز و فردای ملت و کشور است و به فضل الهی به رسالت تاریخی و تشکیلاتی خود در این راستا عمل خواهد کرد.
با گرامیداشت نام، یاد و خاطره و آرمان های بلند شهدای جاودانه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز بزرگ را به فرماندهان، رهبران و فرهیختگان این نیروها و خانواده های معزز آنان و موفقیت های روز افزون آنان را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. در کنار سایر نیروها مسلح و مدافعان امنیت ملی در عرصه های خطیر از خداوند متعال برای شما رسالت مسئلت می نمایم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح. سرلشکر محمد باقری

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *