پخش نمایشی با موضوع زندگی مقام معظم رهبری

[ad_1]

برنامه رادیویی طلوع برگرفته از سیره مقام معظم رهبری از رادیو نمایش پخش می شود.

این نمایش فرازهایی از دوران کودکی و جوانی حضرت آیت الله سیدعلی حسینی خامنه ای رهبر معظم انقلاب را در قالب رادیو طلوع به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه یوم الله 22 بهمن بازگو می کند. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش.

شهریار زمانی نویسنده برنامه رادیویی طلوع در توضیح این نمایشنامه گفت: نگارش طلوع با پیشنهاد آقای سوهانی مدیر برنامه رادیو آغاز شد و به تدریج ایده و اندازه متن بسته به این موضوع شکل گرفت. فوریت موضوع، مقیاس و وسعت موضوع.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب زمینه تاریخی برای روایت ابتکار خودم بوده است. زیرا تولد و جوانی رهبر معظم انقلاب مصادف با برهه های حساس و سرنوشت ساز تاریخ معاصر ایران است. اولویت کار اثبات صحت روایت و تاکید بر مستند بودن متن بود، اما از تخیلم هم استفاده کردم تا متن را دراماتیک و باورپذیرتر کنم.

زمانی نیز اولویت دیگر را تمرکز بر شعاری نبودن و پرداختن مستقیم به موضوع دانست.

نویسنده رادیو در پایان گفت: برای نگارش این نمایشنامه رادیویی از کتاب شرح اسما منبع استفاده کردم و در پایان از سرکار خانم رضایی تدوینگر متن که نقش بسزایی داشتند تشکر می کنم. در غنا بخشیدن به اثر و دراماتیک کردن روایت.

به گزارش ایسنا، پخش رادیو طلوع به نویسندگی شهریار زمانی، کارگردانی بهرام سروری نژاد، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، ضبط مجید آینه و صداپیشگی محمدرضا قبادی فر انجام شد. نوشین حسن زاده، مونا صافی، احمد هاشمی، مجتبی طباطبایی، پریسا مقتدی، محسن بهرامی، شیما جان قربان، راضیه مومیوند، مهدی نمینی مقدم، بهرام ابراهیمی، مجید خمزه، بهرام سروری نژاد، امین بختیاری، بهرام سروری نژاد، بهرام سروری نژاد، امین بختیاری، تکبراهر و بهادر. از هنرمندانی که در این نمایش رادیویی ایفای نقش کردند.

خواندن
حقیقت صادقانه به نیکی در مجتمع فولاد گیلان
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

«طلوع» پنجشنبه 21 بهمن ساعت 21:00 از رادیو نمایش روی آنتن می رود و تکرار آن جمعه 22 بهمن ساعت 8:00 صبح است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *